امشب آخرین مهلت ثبت نام در بدون آزمون کاردانی به کارشناسی

سخنگوی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی (معدل فوق دیپلم) کاردانی به کارشناسی امروز سه‌شنبه ۱۶ دی ۹۹ پایان می یابد.

به گزارش ارک خبر فاطمه زرین آمیزی  اظهار داشت: براساس مصوبه بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو ۲۲ مهر ۹۹ مقرر شد برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌محل‌هایی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ تکمیل نشده، پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل فوق دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.

وی افزود: شرایط ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی (معدل فوق دیپلم) کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در سایت سازمان سنجش اعلام شده است.

سخنگوی سازمان سنجش گفت: تاکنون ۷ هزار و ۳۶۳ نفر در تکمیل ظرفیت بدون آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت نام و انتخاب رشته کرده اند.

وی اظهار داشت: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در این مرحله از روز پنجشنبه ۱۱ دی آغاز شده است و متقاضیان تا ساعت ۲۴ امروز سه‌شنبه ۱۶ دی ۹۹ فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته به صورت اینترنتی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: دفترچه راهنمای رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا