تمام خدمات شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود

به گزارش ارک خبربه نقل از دنیای اسرار:مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان: شاخص خاموشی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در بخش توزیع در سال ۱۳۹۳ به ازای هر مشترک در سال ۸۵۰ دقیقه بوده که در حال حاضر این رقم به زیر ۱۳۰ دقیقه رسیده است.
بیست و سومین جشنواره شهید رجایی با حضور استاندار اصفهان و مسئولین استانی در سالن کنفرانس خانه معلم شماره ۳ اصفهان برگزار شد.
در حاشیه این جشنواره مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دنیای اسرار اظهار کرد: این شرکت با مجموع امتیاز ۱۹۷۵ در بین ۱۸ شرکت رتبه اول در شاخص‌های عمومی، اختصاصی و سرجمع در بین گروه بانک‌ها، بیمه‌ها و غیره را به خود اختصاص داد.
و ی افزود: همچنین با توجه به مجموع امتیاز کسب شده توسط شرکت توزیع برق اصفهان در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی این شرکت در بین ۶۴ دستگاه اجرای استان موفق به کسب رتبه اول شده است.
پیر‌پیران برق پایدار را یکی از موارد مهم در حوزه خدمت به مردم دانست و افزود: تلاش می‌کنیم از شاخص‌های کیفیت توان برق مراقبت کنیم و خاموشی‌ها را تا حد امکان به کمترین میزان خود برسانیم.
وی در ادامه گفت: شاخص خاموشی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در سال ۱۳۹۳ به ازای هر مشترک در سال ۸۵۰ دقیقه بوده که هم اکنون این رقم به زیر ۱۳۰ دقیقه رسیده و تلاش شده است که شاخص خاموشی به حداقل ممکن برسد.
مدیر عامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در خصوص استاندارد سازی شاخص‌های برق گفت: خوشبختانه هیچ افت ولتاژی را در حوزه کاری خود نداریم و تلاش خواهیم کرد که مطابق چشم انداز بتوانیم خاموشی‌ها و شاخص برق را به حد استاندارد مشخص شده برسانیم.
وی به اجرای دولت الکترونیک در شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان اشاره و تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم که دولت الکترونیک را به صورت جامع و کامل پیاده کنیم و این شرکت توانسته است بالای ۹۵ درصد از موارد را اجرا کند.
پیر پیران در ادامه به خدمات غیر حضوری این شرکت اشاره و اظهارکرد: تمام خدمات شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان به صورت غیر حضوری و به ساده‌ترین روش ممکن به مردم ارائه می‌شود.
وی خدمات غیر حضوری برق، هوشمند سازی شبکه، کاهش تلفات و کاهش زمان خاموشی‌ها، استقرار و نفوذ جی آی سی، ظرفیت منصوبه جدید در شاخص‌های اختصاصی، توسعه زیرساخت دولت الکترونیک، شایسته‌سالاری، پیاده سازی نظام ارزیابی داخلی و مدیریت منابع را‌ به عنوان کلیدهای طلایی در شاخص‌های عمومی دانست و افزود: این روند شرکت توزیع برق استان را در سطح استان و کشور در جایگاه شایسته قرار داده است.
لازم به ذکر است که در این جشنواره مهران نصر و سارا صالحی به عنوان برگزیده خدمت شناخته و مورد تجلیل از سوی استاندار اصفهان قرار گرفتند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا