اکران همزمان فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در تبریز

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از اکران همزمان فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در تبریز خبر داد.

“علی محرمی” اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود برای حضور علاقمندان، فیلم‌های سی ‌و نهمین جشنواره فیلم فجر با ظرفیت محدودتر و رعایت کامل ضوابط بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا همزمان با تهران ، در تبریز نیز اکران خواهد شد.

وی افزود: برای حضور علاقمندان در اکران این فیلم‌ها، سی درصد ظرفیت سالن‌های نمایش در نظر گرفته شده است.

وی گفت: از ۱۵ بهمن ماه جاری فیلم‌های سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر در تبریز به نمایش در خواهد آمد و این اکران تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

محرمی گفت:  ۱۶ فیلم در طول مدت یاد شده اکران خواهد شد که هر فیلم حداکثر در  سه سئانس و در سالن پردیس سینمایی ستاره‌باران، پردیس سینمایی لاله پارک و پردیس سینمایی قدس به نمایش درخواهد آمد.

معاون هنری و سینمایی  اداره کل یادآور شد: نحوه بلیت فروشی سی ‌و نهمین جشنواره فیلم فجر در استان طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد ‌شد.

وی افزود: در طی سالهای گذشته تجربه مطلوبی در زمینه اکران همزمان فیلم های جشنواره فجر در استان داشتیم.

‌گفتنی است جشنواره بین المللی فیلم فجر از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی سینمایی ایران است که نیمه بهمن هر سال برگزار می‌شود جشنواره امسال تحت تاثیر همه‌گیری کرونا تجربه‌ای جدید خواهد بود

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا