نقد اخبار روز *م.گونش

 

*شاخص بورس در پایان معاملات امروز ۱۱ بهمن ماه با رشد ۳۹ هزار واحدی همراه بود و ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به حدود ۸ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته بیش از ۳۲۵ هزار تومان افزایش یافت.

ارک- فعالان اقتصادی در بورس باید آگاهی،  هوشیاری و تحمل زیادتری داشت باشند.

 

*علی بابایی‌کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات این کمیسیون برای حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه و به‌خصوص کارگران، اظهار کرد: مجلس یازدهم از بدو تشکیل همواره عزم جدی برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، کم‌درآمد و به‌خصوص کارگران را در دستورکار قرار داده است.

ارک- آثار این توجه تاکنون در زندگی مردم کم در آمد دیده نشده است.

 

*ایسنا- آذربایجان شرقی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در خصوص قطعی و افت فشار آب بخاطر انجام عملیات بهسازی و اتصال خط پشتیبان زرینه رود اطلاعیه‌ای صادر کرد.در ادامه این اطلاعیه آمده است: لذا از شهروندان عزیز ساکن در سطح کلانشهر تبریز درخواست می‌شود با صرفه‌جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری همکاری لازم را با این شرکت معمول فرمایند.

ارکصرفه جوئی در مصرف آب برای مصرف کننده ها امری واجب است. منتها مرمت
لوله های فرسوده نیز می تواند از هدر رفت حدود ۳٠ درصدی آب شهر تبریز جلوگیری گند.

 

*ایسنا- آذربایجان شرقی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: عملکرد شهرداری تبریز در حوزه کودک و مناسب ‌سازی محیط جای قدردانی دارد، ولی باید طرح جامعی در این زمینه تدوین و اجرایی شود.
شهرام دبیری در آیین رونمایی از پروژه مشارکت کودکان در تدوین سند فرادست طراحی شهری تبریز، اظهار کرد: تمام کودکان شهر باید از حقوق خود شامل مسکن، بهداشت و درمان، آموزش و امکانات رفاهی برخوردار باشند و امنیت تردد آن‌ها در معابر و مجتمع‌های مسکونی فراهم شود.

ارک – گویا شورا و شهرداری در زمینه مشارکت کودکان در طراحی شهر تبریز  ، عمدتا به کودکان خانواده های متوسط و مرفه توجه دارند. و زندگی متراکم خانواده های فقیر مورد عنایت نیست.

 

*یک کارشناس مسائل حقوقی گفت: مسئولان غیر انقلابی باید کنار گذاشته شوند و مسئولان انقلابی انتخاب شوند، چون جایی که مدیر لایق باشد برای مردم بهشت خواهد ساخت.

ارک- سیستم های مورد استفاده در کشور می توانند خالق ترقی و رفاه باشند. سهم افراد لایق در ساختن بهشت محدود است.

 

* احمدی‌نژاد : من همین هفته نامه‌ای برای آقای بایدن فرستادم و شرایط جهان را شرح دادم و از ایشان خواستم که قاطع بایستند و سیاست‌ها را به نفع عدالت و صلح و انسانیت تغییر بدهند و برایشان دعا کرده‌ام.

ارک- معلوم نیست که احمدی نژاد درهشت سال دوران ریاست جمهوری خود چه مقدار به موارد فوق عنایت داشته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا