راه ارتباطی ۵۰ روستای هشترود پس از ۳ روز بازگشایی شد

هشترود- پس از سه روز تلاش راهداران هشترود، مسیر ارتباطی ۵۰ روستای این شهرستان که بر اثر بارش برف و کولاک مسدود شده بود، بازگشایی شد.

به گزارش ارک خبر،رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هشترود افزود: بارش برف و کولاک از جمعه گذشته در این شهرستان آغاز شده بود و تلاش بی‌وقفه راهداران در نهایت طی شامگاه گذشته به نتیجه رسید.

علی ابوالحسنی بیان کرد: کولاک طی این مدت اجازه نمی‌داد که تردد در این راه‌های کوهستانی جریان یابد تا جایی که راه یکی از روستاهای شهرستان بیش از سه بار بازگشایی شده بود.

وی ادامه داد: پنج گروه راهداری در این مدت با استفاده از ماشین‌آلات سنگین برای بازگشایی راه‌های روستایی بسیج شده بودند.

به گفته وی تردد در جاده‌های اصلی هشترود و آزاد راه پیامبر اعظم (ص) بدون مشکل در جریان است اما رانندگان و مسافران باید با رعایت کردن نکات ایمنی در جاده‌های شهرستان تردد کنند.

وی اضافه کرد: رانندگان برای تردد در راه‌های اصلی و فرعی به خصوص راه‌های روستایی باید وسیله نقلیه خود را به زنجیرچرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز کنند.

ابوالحسنی این موضوع را هم مورد تاکید قرار داد که به منظور کاهش خطرهای احتمالی، رانندگان از تردد غیرضروری باید خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی از طریق سامانه تلفن گویای ۱۴۱ و شماره تلفن‌های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا