معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان

نقش  زنان در جامعه ما به خوبی پررنگ شده است

به گزارش ارک خبر:به مناسبت میلاد مسرور حضرت فاطمه معصومه سلام ا… علیها و گرامی داشت مقام زن و  روز مادر نشستی با حضور معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان و بانوان فعال در مجموعه های تحت نظارت این معاونت برگزار گردید.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با  تبریک ایام پر برکت میلاد  حضرت زهرا سلام ا… علیها و همچنین آغاز دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: فلسفه برگزاری این چنین نشست هایی به منظور تجلیل از مقام و منزلت زن می‌باشد، مقامی که به  خوبی در احادیث و سخنان بزرگان دین  به آن اشاره شده است.
آنچه  ماندنی است یک رویکرد مناسب و تعهد به اخلاق  در محیط کار می باشد
حسین امیری با اشاره به تاثیر اخلاق مداری در زندگی و محیط کاری گفت: معتقد به اخلاق و اخلاق مداری  هستیم، دلیلی ندارد وقتی برنامه ریزیها و اقدامات طبق برنامه و اصولی پیش می رود و مسیر خود را به خوبی طی می کند برخورد نامناسبی در محیط کار و فرآیندها ایجاد شود و هیچ گاه نباید به خود اجازه دهیم که به کسی بی احترامی انجام پذیرد و خدای نخواسته با شخصیت افراد بازی شود.
وی ادامه داد: بانوان در خانه و خانواده نقش تربیتی داشته که بنیان و اساس شکل گیری یک خانواده می باشد و اگر در خانواده  استحکام و صلابت وجود دارد به دلیل مدیریت بانوان می باشد.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: نقش بانوان در حوزه فرهنگی و اجتماعی پررنگ بوده و  به واسطه نقش و جایگاهشان در شکل‌گیری تربیت فرزندان و انسان سازی در خانواده و در جامعه ؛کارکرد زنان و اهمیت حضورشان به خوبی قابل سنجش می باشد.
حسین امیری با اشاره به نقش و جایگاه زنان در مدیریت شهری گفت: یکی از گروه هایی که نقش اساسی در انسجام سازمانی و پیشبرد فرآیندهای کاری دارای نقش و اثر  می باشند بانوان هستند زیرا که تعهد، مسئولیت پذیری و انضباط کاری بانوان بسیار بالا است و خوشبختانه در مدیریت شهری بانوان همگام با آقایان در حل و فصل مسائل مدیریت شهری فعالیت و نقش آفرینی می نمایند.
وی تصریح کرد: با توجه به تاکید شهردار محترم اصفهان و نگاه حاکم بر مدیریت شهری در حال حاضر بانوان بسیاری در رده کلان مدیریت شهری به انجام وظیفه می پردازند.
وی در پایان تاکید کرد امیدواریم با تلاش تمامی برادران و خواهران فعال در شهرداری اصفهان نقش قابل توجهی در  پیشبرد توسعه و عمران شهر و همچنین تجلی اهداف مدیریت شهری داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا