نقد اخبار روز *م.گونش

 

*ایسنا – آذربایجان شرقی فرماندار تبریز با اشاره به این‌که برابر رنگ‌بندی جدید اعلام شده، تبریز از وضعیت آبی خارج و به وضعیت زرد رسیده است، گفت: بازگشت تبریز به وضعیت زرد ناشی از عادی انگاری است.

ارک- واقعیت این است که بعضی از مردم
ناخودآگاه و غیر عمدی در بعضی موارد پروتکل ها را رعایت نمی کنند. این امر نشان می دهد که ادامه آموزش های همگانی در مورد پروتکل ها ضروری می باشد.

*ایسنا- نائب رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۹۰ درصد کارگران امنیت شغلی نداشته و زیر خط فقر زندگی می کنند.

ارک – درجمع نفوس زیر خط فقر، حتما علاوه بر کارگران،  ۹٠ درصدی از سایر طبقات جامعه از قبیل کسبه و کارمندان نیز قرار دارند. این عده کثیر در وضعیت موجود، نیازمند حمایت هوشیارانه می باشند.

*یک کارشناس مسائل حقوقی گفت: امروز گفت‌وگوی ملی نخبگان و شهروندان در زمینه بهبود و اصلاح روندهای حاکم ضرورت دارد و نمی توان بدون اتکا به عقل جمعی و خرد انتقادی، نیازهای امروز جامعه انتظارمند ایران را  پاسخ گفت.

ارک- ارزیابی منصفانه و علمی وضعیت موجود، برای اصلاح امور آتی جامعه ضروری می باشد.

*ایرنا- معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اینکه مطالبه مردم در مقطع فعلی عبور از دو مشکل ناحق و ناخواسته تحریم و کرونا است، گفت: اگر می‌خواهیم اقتصاد کشور با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی ساخته شود حتما باید تحریم‌ها لغو شود .

ارک- حذف تحریم ها نیازمند اقدام و ابتکارعمل است.

 

*ایرنا- یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به علت افت شاخص بورس در بازار گفت: با ایجاد اعتماد به آینده بازار می‌توان شاهد کاهش نوسان‌های ایجاد شده و بهبود وضعیت بازار سرمایه بود.

ارک- اعتماد به بازار سرمایه جز از تضمین ارزش خرید اولیه سهام، توسط مؤسسات عضو بازار بورس محقق نمی شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا