نقد اخبار روز *م.گونش

 

* ایسنا-آذربایجان شرقی مدیر موسسه کاریابی بین الملل آرمان ماندگار با بیان اینکه در منطقه آزاد ارس فعالیت‌هایمان را در رابطه با اعزام نیروی کار به کشورهای آسیا، ت رکیه، نخجوان و آذربایجان گسترش داده‌ایم، گفت: در آینده نه چندان دور نیز دفاتر نمایندگی در کشور ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس تاسیس خواهیم کرد.

ارک – فراهم کردن امکانات اعزام نیرو ی انسانی به خارج از کشور، می تواند، از تعداد نیروهای بیکار کم کند، امکانات آموزش نیروی های آعزامی و انتقال مهارتها به کشور را بوجود اورد. در این راستا مساعدت اداری و حفظ حقوق اعزامی ها در کشورهای مقصد نیز حائز اهمیت می باشد.

 

*رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود در جمع  گروهی از ایرانیان در سفارت ایران در مسکو، ضمن انتقاد از فرار سرمایه از کشور گفت: شاهدیم که در برهه ای با وجود درآمد ۱۰۰ میلیارد دلاری تورم باقی مانده و رشد اقتصادی ایجاد نشده اما گاهی با درآمد ۲۰ میلیارد دلاری شرایط بهتر و قوی‌تری در حوزه زیرساخت‌های کشور به وجود آمده که این موضوع بیانگر ضعف ها و قدرت‌های مدیریتی در کشور است.

ارک- گویا تعداد این نوع ضعف ها همیشه بوده است.

 

*ایسنا – آخوندی، عضو سابق کابینه حسن روحانی، معتقد است: در ایران تقریبا پنج دولت داریم و وقتی کشوری پنج دولت داشته باشد کارآمدی و کارآیی در آن بی‌معنی است. آیا مجلس الان به وظیفه‌ی قانون‌گذاری‌اش عمل می‌کند؟ یا کاملا به عنوان دولت رقیب عمل می‌کند؟

ارک – اهداف سیاسی از متن احزاب نباید به عرصه کار سرایت کند. اگر اهالی کار سیاسی کاری کنند از صداقت و امانت خالی و از خدمت عاری می گردند.

 

*ایسنا-نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره لغو تحریم های ایران، گفت که ایران و آمریکا باید اقدامات مربوط به احیای برجام را همگام سازی کنند.

ارک – اقدامات همگام در موارد اختلاف برای کاهش آثار تخریبی رقابت های زاید لازم است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا