آموزش رایگان کارگران در سطح آذربایجان شرقی

شبستر- دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی از آغاز به کار دفتر عضوگیری خانه کارگر در شهرستان شبستر خبر داد و گفت: آموزش رایگان کارگران در سطح استان انجام می‌شود.

به گزارش ارک خبر،کریم صادق زاده ظهر امروز در آئین افتتاح دفتر عضوگیری و آموزش خانه کارگر در شبستر گفت: کارگران به عنوان بازوی جهش تولید و نیروی مولد جامعه و یکی از مهمترین طبقات اجتماعی و اقتصادی کشور به‌شمار می‌روند.

صادق زاده اضافه کرد: کارگران ابزار توسعه در هر کشور هستند که چرخ سازندگی و اقتصاد را با دستان توانای خود به حرکت درمی‌آورند.

وی با بیان اینکه صیانت از حقوق کارگران و رفع مشکلات این صنف اولویت خانه کارگر استان آذربایجان شرقی است، اظهار داشت: متأسفانه از قشر کارگر به معنای واقعی کلمه حمایت نشده و این افراد قشر مظلوم جامعه محسوب می‌شوند.

وی افزود: برای اینکه قشر کارگری مورد حمایت کارفرمایان قرار گیرند، باید مهارت کافی داشته باشند تا در محیط کار مورد توجه خاص کارفرما قرار گیرند چرا اگر کارگر دارای مهارت و توانایی خاصی در کار خود باشد امکان اخراج وی فراهم نخواهد بود.

صادق زاده از آموزش رایگان کارگران در سطح استان خبر داد و بیان کرد: آموزش کارگران به صورت رایگان صورت گرفته و آموزشی که توسط خانه کارگر انجام می‌گیرد در توانمندسازی کارگران تأثیرگذار بوده است.

وی تکریم و احترام به بازنشستگان را قدردانی از بزرگان جامعه دانسته و افزود: سپاس از پیشکسوتان جامعه در مکتب انسان ساز اسلام و قرآن و ائمه اطهار (ع) مورد تأکید قرار گرفته است.

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز با قدردانی از تلاش ادارات تأمین اجتماعی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حل و فصل مشکلات قشر کارگری تصریح کرد: امیدواریم با گشایش شعبه دفتر عضوگیری امور اعضا و آموزش خانه کارگر در شهرستان شبستر شاهد رفع مشکلات کارگران و بازنشستگان در این منطقه باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا