نقد اخبار روز *م.گونش

 

*ایسنا- رئیس گروه بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت آذربایجان شرقی با اشاره به عادی انگاری در هفته‌های گذشته، نسبت به تجربه‌ی پیک چهارم، ابراز نگرانی کرد.

ارک- بنظر می رسد عادی انگاری، از غفلت مردم ناشی می شود و نهایتا نوعی توزیع خود خواسته کرونا می باشد. برای تنبه عادی انگاران لازم است بنرها و تابلوهایی سر معابر شهرها نصب گردد.

 

*ایسنا- آذربایجان شرقی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز از اجرای طرح بزرگ‌ترین پیاده راه کشور در این شهر در سال آینده خبر داد.

ارک – در ایجاد پیاده راه ها حال کسب وکار کسبه محل رعایت و جای پارک مناسب برای سواره ها باید
پیش بینی گردد.

 

*ایسنا-آذربایجان شرقی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی آذربایجان ‌شرقی از مرمت ۲۰۰ حجره بازار جهانی تبریز طی سال جاری، خبر داد.
ارک- هزینه مرمت نباید از کیسه مردم باشد.

 

*ایسنا- آذربایجان شرقی شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: تلاش داریم با ساماندهی سامان میدانی و حیدر تکیه سی در سال آینده مقبره الشعرا را به بازار متصل کنیم.رسول وظیفه شناس با بیان اینکه کار ساماندهی سامان میدانی از یک سال گذشته آغاز شده است گفت: در این مدت تمام تاسیسات آب، برق، مخابرات و فاضلاب به زیر زمین منتقل شده است، پس از این تمام کارها در سطح و جداره ها انجام خواهد شد.

ارک – فکر خوبی است ولی ساماندهی خود
مقبره الشعرا نیز فراموش نشود.

 

*ایسنا- آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان هریس از اختصاص بیش از ۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار از محل طرح استانی برای بخش کشاورزی در راستای ایجاد مجتمع‌های گلخانه‌ای در این شهرستان خبر داد.

ارک – افزایش محصولات، با طرق مختلف، مطلوبست ولی کنترل قیمتها هم نباید از یاد برود.

 

*بر اساس آخرین آمار مرکزسنجش کیفی هوا، شاخص کیفی هوای کلانشهر تبریز امروز سه شنبه ۲۷ بهمن ماه (میانگین ۲۴ ساعت گذشته) برابر ۷۱ بوده و وضعیت هوا قابل قبول است.

ارک – احتمالا وزش باد عامل این تغییر بوده، ولی کاش کاهش هوشمند ترافیک هم فراهم می شد.

 

ایسنا-آذربایجان شرقی دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی گفت: پیش همایش معلمان و دانش آموزان با عنوان شیخ شهید محمد خیابانی معلم تحول آفرین و هویت ساز برگزار می‌شود.

ارک- شیخ محمد خیابانی چراغ روشنگری و دموکراسی بوده، که بدست دیکتاتوری زمانه خاموش شده است.

 

*نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت: جمهوری اسلامی ایران از برجام خارج نشده که حالا بخواهد به آن بازگردد و کاهش تعهدات تهران در قبال این توافق، در چارچوب ماده ۳۶ آن است.
ارک – بگو مگوهای رسانه ای،  به دفع الوقت شبیه  است تا مذاکره .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا