تخریب ۲۰ مکان مصرف مواد مخدر در “فلاورجان”

به گزارش ارک خبر:جانشین فرمانده انتظامی استان از تخریب ۲۰ مکان مصرف مواد مخدر و دستگیری ۲۶ عامل اصلی عرضه مواد افیونی بین معتادان طی عملیاتی ویژه در شهرستان فلاورجان خبر داد.

سرهنگ” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای مصوبات هفتمین جلسه کمیته مقابله با عرضه مواد مخدر و دستور دادستان شهرستان فلاورجان، طرح مقابله با خرده فروشان مواد افیونی و تخریب مکان های مصرف مواد مخدر با حضور پرقدرت نیروهای پلیس به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی  از دستگیری ۲۶ نفر از عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و افزود: در این طرح  بیش از ۹۰کیلو از انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و در این رابطه ۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه نیز توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان به دستگیری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح مذکور اشاره کرد و اظهار داشت:  ۷۰ نفر از این افراد  مرد و ۲۰ نفر زن بودند که پس ازغربالگری تحویل مراکز  ترک اعتیاد شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این طرح  ۲۰ مکان  عرضه و استعمال موادمخدر با دستور دادستان شهرستان فلاورجان  تخریب و ۲  منزل نیز که در آن استعمال و فروش مواد مخدر انجام می شد با حکم مقام قضائی پلمب شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید بر استمرار این گونه طرح ها و برنامه های مقابله ای پلیس گفت: ماموران پلیس تمامی فعالیت های مجرمانه را به طور هوشمندانه رصد کرده و با مجرمان برابر قانون برخورد می کنند و اجازه نخواهند داد عده ای فرصت طلب با اقدامات شرارت آمیز خود امنیت و آرامش استانی که پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است و ۲۳ هزار شهید دوران دفاع مقدس در آن آرمیده اند را بهم بریزند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا