کاهش خروج و افزایش ورود وسایل نقلیه به استان تهران طی ۲ روز اخیر

رئیس مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی مصمم به توقف کامل پروتکل الحاقی، دسترسی‌ها و همه موضوعات قانونی است و هرگونه دسترسی بیش از پادمان ممنوع و غیرقانونی است.

به گزارش ارک خبر ،محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از ارسال گزارش مجلس درباره تخلف دولت در اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و همچنین توافق سازمان انرژی اتمی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: مجلس شورای اسلامی مطابق قانون وظیفه پیگیری و اجرای قوانین را بر عهده دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مطابق قانون، بخش‌هایی از تعهدات پیش بینی شده در زمان خودش اجرایی شده است و از فردا نیز باید قانون مرتبط با پروتکل الحاقی اجرا شود.

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی مصمم به توقف کامل پروتکل الحاقی، دسترسی‌ها و همه موضوعات قانونی است. لذا هرگونه دسترسی بیش از پادمان ممنوع و غیرقانونی است و نظارت بر این امر وظیفه مجلس است.

قالیباف با بیان اینکه کمیسیون‌های امنیت ملی و انرژی از طرف مجلس موظف به نظارت میدانی بر مسائل یاد شده و ارائه گزارش در این راستا هستند، گفت: ما تخلف از قانون را نمی‌پذیریم و بر اساس مصوبات مجلس امور را پیگیری می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا