نقد اخبار* نوشته م. گونش

*ایسنا- آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با هشدار نسبت به رفتارهای مادی‌گرایانه در جامعه، افزود: متاسفانه ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در کشور، آن ‌چنان که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته که بایستی کمبودها در این زمینه جبران شود.
ارک – آنهائی که بایدالگو قرار گیرند مادی گرا شده اند. پس اصلاحات نیز از الگوها باید شروع گردد.

 

*ایسنا – آذربایجان شرقی مدیرگروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت آذربایجان شرقی تاکید کرد: توصیه می‌کنیم مردم برای حفظ سلامتی خودشان و اعضای خانواده و دوستانشان، همچنان تجمع‌ها و شب‌نشینی‌ها را تعطیل کنند.

ارک – بیماری معمولا از روابطه فامیلی و دوستانه سرایت می کند. لذا توصیه انجام شده بجاست.

 

*ایسنا- آذربایجان شرقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه انتخابات مهم‌ترین موضوع کشور در ماه‌های آینده است، گفت: دشمنان و معاندان نظام به بهانه‌های مختلف از جمله کرونا به دنبال ایجاد ترس و نگرانی برای عدم حضور گسترده مردم در انتخابات هستند.

ارک – بخشی از کم توجهی جامعه به انتخابات ناشی از عدم رضایت از نحوه فعالیت انتخاب شوندگان دوره های قبل می باشد.

 

*ایسنا-آذربایجان شرقی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با تأکید بر ارتقای سلامت روحی و روانی مردم در کنار صیانت از سلامت جسمی آنان، گفت: با توجه به فضای موجود و اقتضائات جامعه، دستگاه‌های اجرایی باید برای تحقق این مهم، انعطاف لازم را در عملکردهای خود داشته باشند.

ارک – دستگاهی هم لازم است که در مورد حفظ و ارتقای سلامت روحی و روانی مردم نظارت عملی داشته باشد و نقائص موجود را رفع نماید. شعار دادن خالص برای مردم نتیجه قابل لمس نخواهد داشت.

 

*ایسنا – حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی پس از کاشت نهال در سخنانی با تأکید بر اینکه حفظ و گسترش درختان و مراتع کشور به معنای امنیت غذایی و ملی است، اظهارداشت: روز درختکاری و هفته منابع طبیعی برای آگاه‌سازی جامعه بویژه نسل جوان نسبت به اهمیت درخت و مرتع، حفظ آب و خاک و سالم بودن هوای تنفس بسیار حائز اهمیت است.

ارک – طبق اخبار منتشره در خبرگزاری ها،  متاسفانه مدت هاست که درختان باغات و جنگل های آذربایجان توسط عده ای سود جو قطع و به استانهای دیگر قاچاق می شود. لازم است  مسئولین ذیربط استانی در مورد توقف این روند اقدام لازم معمول دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا