مراسم تقدیر از دو برگزیده ششمین جشنواره ملی اسباب بازی

مراسم تقدیر از دو برگزیده ششمین جشنواره ملی اسباب بازی با حضور مدیر کل کانون استان اصفهان ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و نمایندگانی از دستگاه های اجرایی مرتبط با تولید اسباب بازی استان در مرکز فرهنگی هنری شماره ١٠ برگزار شد.

به گزارش ارک خبر:سید محمد قلمکاریان ضمن اشاره به ششمین جشنواره ملی اسباب بازی در پاییز سال ٩٩ گفت: این جشنواره به‌ منظور آشنایی والدین، کودکان، مربیان، پژوهشگران و تولیدکنندگان با مفاهیم بازی و اسباب‌بازی و ایجاد بستری برای طرح ایده‌های نو، کارآفرینی و ارتقاء سطح کمی و کیفی اسباب‌بازی‌های تولید داخل برگزار شد.

وی افزود: بازار فروش مجازی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری از ۲۸ بهمن ماه جهت ارائه خدمات به تمامی گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال به آدرس اینترنتی irantoyfestival.ir در دسترس عموم قرار گرفته است.

 

مدیر کل کانون استان اصفهان از راه اندازی مرکز تخصصی بازی در آینده نزدیک در مرکز فرهنگی_هنری شماره یک خبر داد و گفت: نیاز سنجی کودکان و نوجوانان با توجه به شاخص های استاندارد انتخاب اسباب بازی انجام شده است.

 

سید حسین قاضی عسگر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان با معرفی تولید اسباب بازی به عنوان صتعت سبز گفت: با مشارکت و همکاری کانون پرورش فکری می توانیم در جهت شکوفایی و رشد تولید اسباب بازی گام های موثری برداریم.

 

وی به پتانسیل های خوب وزارت صمت و اتاق بازرگانی جهت تولید اسباب بازی اشاره کرد و افزود: از طریق صادرات اسباب بازی و کتاب های شعر و داستان می توان در مسیر رونق اقتصادی قدم گذاشت و این امر مستلزم استفاده از تجربیات ارزشمند تولیدکنندگان موفق اسباب بازی است.

 

شایان ذکر است در این مراسم سراج پناهی و مریم حضوربخش دو برگزیده ششمین جشنواره ملی اسباب بازی باحضور مدیر کل کانون استان اصفهان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و نمایندگانی از اتاق بازرگانی، اداره اصناف، اتحادیه اسباب بازی فروشان و تولیدکنندگان اسباب بازی استان اصفهان مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

دکمه بازگشت به بالا