رضا عسگریان به عنوان مسئول کمیته استعدادیابی سبک کارن پرشین فایت جمهوری اسلامی ایران منصوب شد

به گزارش  ارک خبر، جلسه هم اندیشی و تبادل نظر با حضور مسعود رحیمی رئیس سبک کارن پرشین فایت کشور ، رضازاده مشاور عالی سبک، مدیریت موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) خمینی شهر، کریمیان رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی شهرستان خمینی شهر، عسگریان عضو هیات رئیسه سبک اصفهان و برخی از مربیان و داوران در سالن کنفرانس موسسه دارالقران اهل بیت(ع) خمینی شهر برگزار گردید.
در این نشست هم اندیشی و تبادل نظر گرند مستر مسعود رحیمی ریاست سبک کارن پرشین فایت ج.ا.ا از راه‌اندازی نخستین انستیتو این ورزش در جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: تلاش میکنیم که در دانشگاه علمی، کاربردی دوره‌های پودمانی ورزش رزمی کی پی اف دایر شود.
مسعود رحیمی ریاست سبک ورزش رزمی کارن پرشین فایت ج.ا.ا ، اظهار کرد: همه ما به خصوص روسای سبک استان ها و مسئولین کمیته های کشوری باید تلاش کنیم تا به چشم انداز ده ساله برسیم.
وی با اشاره به پیشرفت خوب و استعداد فراوان ورزشی در استان اصفهان ، افزود: در برگزاری دوره های مربیگری و داوری و مسابقات باید پیش قدم باشید که قطعا قهرمانانی را در این عرصه تحویل جامعه خواهید داد .
ریاست سبک کارن پرشین فایت یاد آور شد؛ ما در سال جاری توانستیم چند دوره مربیگری ، داوری و فنی برگزار کنیم که موفق به دریافت ۳۰۰ گواهی شدند.
رحیمی گفت: اگرچه ورزش کی پی اف نیازمند سالن تخصصی تمرین و مسابقات که دارای رینگ باشد است، اما از یک فضای کوچک و حتی می‌توانیم از فضای پارکینگ هم بهره ببریم.
ریاست سبک کارن پرشین فایت از امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری برای توسعه این ورزش خبر داد و اظهار کرد: تفاهم‌نامه با دستگاه های دولتی و خصوصی برای بردن این ورزش پر مهیج و شروع آن از پایه با هدف تقویت ورزش ، تحول و استعدادیابی این رشته در دستور کار قرار دارد که ما حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.
وی با بیان اینکه ورزش رزمی با بیشترین سوزاندن کالری در بدن انسان، تضمین کننده سلامت است، گفت: در تلاش هستیم تا این ورزش را به سمت ناشنوایان و زندان‌ها سوق دهیم و کمیته های روستایی و کارگری را هم کلید بزنیم.
وی یادآور شد؛ رئیس سبک استان اصفهان باید از ظرفیت و پتانسیل خوب شهرستان خمینی شهر استفاده و این پتانسیل را باید در جهت ارتقاء و توسعه ورزش بکارگیری کند.
در پایان حکم رضا عسگریان به عنوان مسئول کمیته استعدادیابی سبک کارن پرشین فایت ج.ا.ا از سوی گرند مستر ابلاغ و اهدا گردید.

دکمه بازگشت به بالا