تندیس ملی فداکاری به دانشجوی آموزش علمی وکاربردی هلال احمر اصفهان اعطا شد

به گزارش ارک خبر:، اختتامییه دهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران با هدف ترویج و تعمیق مفهوم مسئولیت اجتماعی با رویکرد ایثار و فداکاری در جامعه در محل تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این آئین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، سعید اوحدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی و نمایندگان سازمان‌های مشارکت‌کننده در برگزاری این مراسم همراه بود، تندیس فداکاری به بنیامین رییسی دانشجوی مقطع کارشناسی رشته مدیریت امداد و نجات مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر اصفهان اعطا شد.

بنیامین رییسی همچنین خبرنگار و عضو داوطلب جمعیت هلال احمر استان اصفهان بوده که بدلیل خدمات پرستاری به خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت در منزل در روستاهای کم برخوردار و محروم، انجام خدمات داوطلبانه انجام آموزش پیشگیری از کرونا،کمک داوطلبانه به خدمات بیماران کرونایی،کمک به خانواده های درگیر با کرونا جهت تهیه اقلام ضروری و مسوولیت پست های غربالگری و جلوگیری از نشر ویروس کرونا در شهرستان این تندیس را دریافت کرد.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران و دبیر این آیین در سخنانی اظهارکرد: تاکنون ۹ دوره از این آیین دانشجویی برگزار شده است که طی این مدت ۳۳۷ برگزیده در قالب دانشجو و گروه دانشجویی شناسایی و تقدیر شده اند.

جمال رحیمیان ادامه داد: از زمان اعلام فراخوان تا مهلت تعیین‌شده بیش از ۱۵۰ دانشجو و گروه دانشجویی در سامانه تندیس ثبت‌نام کردند و برخی از دانشجویان نیز توسط سازمان‌های مشارکت‌کننده معرفی شدند.

وی تصریح کرد: در این دوره محوری‌ترین شاخص در برگزاری این آیین، فعالیت دانشجویان و گروه‌های دانشجویی در دوران کرونا بوده است. بیش از ۴۰ ساعت در کمیته انتخاب دانشجو فعالیت داشتیم که نتیجه آن انتخاب ۷۲ برگزیده(۱۶ گروه و ۵۶ دانشجو) بوده است.

گفتنی است در مراسمی با حضور دکتر رضائی رییس واحد استان اصفهان ، دکتر اردشیر محقق مشاور امور جوانان جمعیت هلال احمر و ارسلان محقق رییس مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر از این دانشجوی فعال و فدارکار تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا