تعداد مسافران پایانه مرکزی تبریز حدود ۶۰ درصد افزایش یافت

تبریز- مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز گفت: تعداد مسافران ورودی و خروجی پایانه مرکزی تبریز طی سه روز نخست فروردین امسال، حدود ۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت.

به گزارش ارک خبر،حسین عادلی سعدآباد با اشاره به اینکه طی اواخر اسفند ۱۳۹۸ و نخستین روزهای فروردین ۱۳۹۹ سالن ترمینال مرکزی تبریز به علت شیوع ویروس کرونا شاهد ورود و خروج مسافران کمی بود، افزود: امسال نیز شرایط شیوع کرونا همچنان وجود دارد اما پروتکل‌های بهداشتی با جدیت در این پایانه رعایت می‌شود.

وی به آمادگی کامل کارکنان این سازمان برای انجام وظایف خود در ایام نوروز نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با افزایش میزان مسافران ورودی و خروجی، این سازمان با بسیج کلیه امکانات در حال انجام وظایف ذاتی خود است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز اضافه کرد: تعدادی زیادی از مردم به توصیه‌های مربوط به ماندن در منزل و خودداری از مسافرت توجه می‌کنند اما عده‌ای که به هر دلیلی مجبور به سفر هستند، می‌توانند از خدمات این پایانه بهره‌مند شوند.

عادلی با بیان اینکه کار ضدعفونی محوطه پایانه‌های مرکزی تبریز به صورت مستمر انجام می‌شود، بیان کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، استفاده از تقریباً ۷۰ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها و غربالگری سلامت مسافران ورودی و خروجی نیز در دستور کار قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا