استاندار آذربایجان‌شرقی: سال ۹۹ از جمله سال‌های بسیار سخت دولت بود

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه سال ۹۹ از جمله سال‌های بسیار سخت دولت بود، گفت: بر این باوریم که مدیریت در شرایط سخت، هنر است و هر کسی نمی‌تواند در این شرایط، در برابر موج‌های سهمگین فشارهای دشمنان ایستادگی کند.

به گزارش ارک خبر،محمدرضا پورمحمدی روز شنبه در دیدار فرماندهان سپاه عاشورا با وی، اظهار کرد: در سایه وحدت و صمیمیت در بخش‌های مختلف و همراهی ویژه نیروهای مسلح با مدیریت استان، شاهد رفع بسیاری از مشکلات و شتاب بیشتر توسعه در استان هستیم.

وی با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان انقلاب در آستانه انتخابات، گفت: فضاسازی‌های دشمنان بر ضد نظام و انقلاب، اهتمام و عزم ملت ایران را برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی دوچندان می‌کند.

پورمحمدی یادآوری کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، راه حل مشکلات کشور، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب صحیح است.

وی همچنین با تأکید بر تلاش همه‌جانبه مسئولان و مردم برای تحقق شعار سال، اظهار داشت: در سال جاری برای مانع‌زدایی در حوزه تولید، تلاش بیشتری خواهیم داشت و در این مسیر، نیازمند مشارکت و همراهی بیشتر نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی از تلاش‌های مجموعه سپاه عاشورا و بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی و مدیریت موثر بیماری کرونا در استان قدردانی کرد و گفت: در سایه هماهنگی و همکاری همه بخش‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت، شاهد تثبیت وضعیت شیوع کرونا در استان هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا نیز در این جلسه با قدردانی از حمایت مدیریت ارشد استان از مجموعه سپاه و بسیج و توجه ویژه به موضوع تأمین امنیت، گفت: سپاه عاشورا در سال جدید هم با تمام توان، با هدف خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه در کنار دستگاه‌های اجرایی استان خواهد بود.

سردار عابدین خرم به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد ماه اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ضرورت کنونی کشور است و برای تحقق این هدف، با تمام توان در خدمت دست‌اندکاران اجرایی انتخابات هستیم.

وی همچنین از توزیع بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی برای اقشار آسیب‌دیده از کرونا در سطح استان خبر داد و گفت: برای تامین و توزیع این بسته‌ها، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از منابع و اعتبارات داخلی سپاه عاشورا هزینه شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا