افزایش آمار مبتلایان به کرونا در هشترود طی دهه اول فروردین ماه

هشترود- فرماندار هشترود از افزایش مبتلایان به کرونا خبرداد و گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان هشترود طی یک هفته گذشته به ۱۷۱ نفر رسید و در دهه اول سال جدید نیز روند صعودی است.

به گزارش ارک خبر،امین امینیان شامگاه سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در هشترود گفت: در هفته گذشته از مجموع ۳۲۳ تست پی سی آر، ۱۷۱ نفر مثبت اعلام شدند.

وی همچنین از افزایش مبتلایان به نوع انگلیسی کرونا در شهرستان هشترود نسبت به روزهای ابتدای سال گفته، افزود: متأسفانه آمار مبتلایان به کرونای نوع انگلیسی در شهرستان هشترود، به ۵۹ مورد رسیده است.

امینیان در تشریح محله به محله بیماران مبتلا به کرونا نوع انگلیسی، آمار مبتلایان را این چنین اعلام کرد: تعداد ۱۶ نفر از مرکز شهر تا محله سیلو، ۱۶ نفر پل آغبلاغ و خیابان شهید رجایی، ۱۳ نفر محله گنجینه کتاب، ۵ نفر روستای آباد علیا، ۵ نفر روستای دامناب ،۲ نفر روستای دیزج ،۱ نفر روستای سراسکند سفلی و ۱ نفر روستای ینگجه به کرونای انگلیسی مبتلا شده‌اند.

فرماندار هشترود افزود: در صورت ورود به شرایط نارنجی که با توجه به وضع موجود بعید هم نیست محدودیت‌های جدی اعمال شده و از ورود خودروها با پلاک غیر بومی و میهمانان نوروزی جلوگیری و میهمانان ملزم به ترک شهرستان طی ۲۴ ساعت خواهند شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا