برگزاری آیین نکوداشت مدیران بازنشسته و معرفی مدیران جدید شرکت آبفا استان اصفهان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: دردهه اخیر با وجود اینکه شرکت آبفا بعضا با تنگناهای مالی و محدودیت منابع آبی مواجه بوده اما به واسطه برخورداری از نیروی انسانی متعهد و متخصص توانست بر مشکلات غلبه کرده و خدمات پایدار به مشترکین ارائه دهد.

 

 

به گزارش ارک خبر:هاشم امینی در آیین نکوداشت مدیران بازنشسته و معرفی مدیران جدید شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه دردهه اخیر شرکت آبفا در بسیاری از زمینه ها  به رشد و شکوفایی قابل توجهی دست یافته، اظهار داشت: فعالان صنعت آبفا در اصفهان بی وقفه درصدد ارتقای کیفیت خدمات به مردم در سطح استان هستند به طوری که شعار سال ۱۴۰۰ از سوی شرکت آبفا استان اصفهان حفظ ارزش آب، ارتقای دانش سازمانی، خدمات نوین و پایدار نامگذاری شد.

وی  افزود: همه فعالان صنعت آبفا باید در طول سال های خدمت به گونه ای عمل کنند که به واسطه انجام درست و دقیق وظایف خود ردپای صحیحی برای نسل های بعدی در این شرکت بزرگ خدماتی از خود به یادگار بگذارند.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به عدم بارندگی های کافی در سال آبی جاری گفت: بارندگی ها در بسیاری از حوضه های آبریز کشور کمتر از حد نرمال بوده است، براین اساس بدنه مدیریت جدید شرکت باید با تلاش شبانه روزی و به کارگیری دانش و تخصص لازم درصدد تامین  آب شرب پایدار  مردم در شهرها و روستاهای استان باشند.

امینی اعلام کرد: با ایجاد زیرساخت ها و و به کار گیری از دانش روز، خدمات شرکت آبفا را داخل منازل مردم رساندیم  و دیگر نیازبه حضور مردم برای دریافت خدمات به شرکت نیست و سامانه ۱۵۲۲ به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به مردم می باشد.

در این برنامه محمدرضا جواهری به عنوان سرپرست طرح بازسازی شبکه فاضلاب شهر اصفهان، مهرداد خورسندی سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی، حسین اکبریان سرپرست دفتر امورقراردادها ، مجتبی اورنگی سرپرست دفتر بهره برداری و توسعه تاسیسات تامین، تصفیه و خطوط انتقال آب،  محسن سلمانی سرپرست دفتر حسابرسی و نظارت مالی، عباس عباسی خاک به عنوان سرپرست مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان، روح الله سعیدی سرپرست دفترسامانه خدمات غیرحضوری، محمدحسین مسلمی سرپرست امور مالی و حسن گلی سرپرست دفتر برنامه ریزی و بودجه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان معرفی شدند.

همچنین به پاس ۳۰ سال خدمت بی وقفه از آقایان محسن بیشه، سید اکبربنی طبا و احمد پورمحمد باقر تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا