آغاز واکسیناسیون سالمندان آذربایجان‌شرقی در برابر ویروس کرونا

اهر- مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی از آغاز واکسیناسیون سالمندان استان در برابر ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ارک خبر،فرگل صحاف صبح پنجشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان اهر بابیان سازمان بهزیستی آذربایجان‌شرقی با تمامی اقشار ارتباط دارد، اظهار داشت: حمایت فرماندار اهر از جامعه معلولان و اقدامات اداره بهزیستی شهرستان اهر برایمان مایه افتخار است و این‌که شهرستان اهر دارای نیروهای مطالبه‌گر بوده و با سایر شهرستان‌ها تفاوت‌های بسیاری دارد، بسیار خرسندم.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی افزود: سال گذشته که سالی سخت بود را به حول قوه الهی پشت سر گذاشتیم، کمبود اعتبارات و ابتلای سالمندان در مراکز نگهداری استان باعث شد تا سختی‌های زیادی را تجربه کنیم این در حالی است که ابتلاء تعدادی از سالمندان و گاهاً فوت سالمندان بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا را سیاسی می‌کردند.

وی با ذکر این‌که گرانی‌های اجناس و تجهیزات مورد نیاز جامعه معلولین و سالمندان و کمبود اعتبارات؛ محدودیت‌های زیادی را در تأمین نیازهای اقشار تحت پوشش به وجود آورد، گفت: خوشبختانه مشارکت خیرین در تأمین نیازهای معلولان و سالمندان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان اهر بالاست و این نشان‌گر فرهنگ غنی مردم اهر در کمک به هم‌نوعان‌شان است.

صحاف از واکسیناسیون گروه‌های تحت پوشش بهزیستی آذربایجان‌شرقی در برابر ویروس کرونا خبر داد و گفت: در مرحله نخست واکسن کرونا به سالمندان در مراکز نگهداری آذربایجان‌شرقی تزریق می‌شود و بیماران روانی مضمن و ذهنی در اولویت‌های بعدی واکسیناسیون قرار دارند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی از انتخاب شهر اهر به عنوان پایلوت «شهر بدون مانع» خبر داد، گفت: یکی از شهرهای آذربایجان‌شرقی به عنوان پایلوت «شهر بدون مانع» انتخاب می‌شود و ما شهر اهر را پُرپتانسیل در این زمینه می‌بینیم و تمامی ادارات برای مناسب‌سازی محیط برای معلولان باید پای‌کار باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا