افتتاح اولین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی کمیته امداد اصفهان

به گزارش ارک خبر:اولین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی برای طبخ و توزیع غذای گرم به مددجویان و نیازمندان اصفهانی در ماه مبارک رمضان ، افتتاح شد.

کریم زارع، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در مراسم افتتاح اولین آشپزخانه طرح ایران همدل- اطعام مهدوی، گفت: این طرح برای پخت و توزیع غذای گرم در قالب افطاری به مددجویان و نیازمندان اصفهانی در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

کریم زارع اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا و نگرانی هایی که بابت آن در سطح جامعه وجود دارد، الزامات خاصی برای فعالیت در عرصه خیر و احسان ایجاد کرده است، و برپایی ضیافت های بزرگ افطاری با حضور مددجویان، حذف و به جای آن غذای طبخ شده در آشپزخانه های متمرکز و تحت نظارت بهداشت، درب منازل مددجویان و جامعه تحت حمایت با رعایت همه جوانب و حفظ شان و عزت نفس آنها توزیع خواهد شد.

وی اجرای طرح اطعام مهدوی را منحصر به شهر اصفهان ندانست و گفت: همه دفاتر کمیته امداد در شهرستان های استان اقدام به راه اندازی حداقل یک آشپزخانه خواهند کرد و با همکاری خیران، نیکوکاران، نیروهای جهادی و فعالان عرصه خیر و احسان در شب های ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع غذای گرم به مددجویان منطقه خود خواهند کرد.

زارع با بیان اینکه براساس برنامه ریزی های صورت گرفته حداقل ۶۰ آشپزخانه در سراسر استان فعال می شود، گفت: سال گذشته در ماه مبارک رمضان با کمک همشهریان اصفهانی و خیران نیکوکار، ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۱۰هزار بسته غذایی توزیع شد و امسال حداقل رشد۳۰ درصدی نسبت به سال قبل برنامه ریزی شده است.

مدیر کل کمیته امداد اصفهان با تاکید بر اینکه تامین مواد اولیه و سایر هزینه های طبخ و توزیع غذا در طرح اطعام مهدوی با همکاری خیران و نیکوکاران صورت می گیرد، گفت: سابقه و شهرت مردم استان اصفهان در نیکوکاری، همدلی و همیاری، نوید دهنده ماه پر خیر و برکتی برای جامعه هدف این طرح خواهد بود.

وی با بیان اینکه تحقق برنامه های حمایت از مددجویان، نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه مستلزم همکاری گستره مردم است، گفت: کلیه دفاتر و مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد در سراسر استان اصفهان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی همشهریان عزیز هستند، همچنین راه های ارتباطی این نهاد با مردم برای جمع آوری مشارکت ها در شرایط کنونی کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷*، تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، پایگاه اینترنتی emdad.ir، شماره حساب «۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲» نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران و شماره کارت «۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹» می باشد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا