نقد اخبار روز *م.گونش

 

*رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در استان  با هدف ایجاد اشتغال پایدار خانگی و کمک به بهبود وضعیت معیشتی خانوارها، جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از کارآفرینان، بنگاههای بالادستی و خیرین استان دعوت به همکاری می‌کند.

ارک- فعالیت مشاغل خانگی، درصورت وجود رونق اقتصادی و ایجاد فرهنگ پذیرش و شناسائی مشاغل خانگی بیشتر می شود.  لذا مسئولین باید در جهت افزایش رونق اقتصادی و توسعه فرهنگ شناخت مشاغل خانگی اقدام نمایند.

 

* مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ارس از افزایش ۸۸ درصدی متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه کالاهای سلامت محور در این منطقه نسبت به سال گذشته خبر داد.

ارک- صنایع سلامت محور در حال حاضر به تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده  منحصر است و احتمالا بعد از رفع بحران کرونا مجبور به تغییر رشته خواهند شد.

 

*استاندار ترابزون ترکیه با اشاره به تفاهم‌نامه‌های همکاری دانشگاه تبریز با دانشگاه‌های ترکیه، بر لزوم گسترش روابط علمی و دانشگاهی بین دو استان و بین ایران و ترکیه تاکید کرد.

اوستااوغلو گفت: متاسفانه به دلیل شیوع کرونا روابط ترانزیتی دو کشور کاهش یافته بود که با پیگیری‌های انجام شده دوباره آغاز شده و امیدواریم به زودی تجار و سرمایه‌گذاران دو استان برای افزایش ارتباطات از نزدیک با هم دیدار و گفت‌وگو کنند.

ارک- قبول چشم بسته شرایط کرونائی نباید باعث قطع روابط کشور ها شود. هر شرایطی، مقتضیات اجرائی خودرا باید داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا