تربیت دانشجویان معلم مشکل کمبود نیرو در ارسباران را رفع می‌کند

اهر- نماینده مردم شهرستان‌ های اهر و هریس در مجلس گفت: با تربیت دانشجویان معلم، مشکل کمبود نیروی معلم در اهر و ارسباران رفع می‌شود.

به گزارش ارک خبر،احمد محرم‌زاده صبح یک شنبه در آئین افتتاح اولین دانشگاه فرهنگیان منطقه ارسباران در شهرستان اهر بابیان این‌که معلمان اهری زمانی وظیفه تربیت جوانان ارسبارانی را بر عهده داشتند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به دنبال افزایش رشته‌های تحصیلی است و مدیران دانشگاه این موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از افزایش ۲ رشته تحصیلی در دانشکده فنی شهید چمران اهر خبر داد، افزود: مطمئناً پیگیری‌ها برای توسعه و ارتقای سطح مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها بی‌نتیجه نمی‌ماند، چراکه نتایج پیگیری‌ها را به وضوح می‌بینیم.

وی با ذکر این‌که نگاه‌های محدود و تنگ‌نظری‌ها امکان توسعه و پیشرفت را از منطقه می‌گیرد، یادآور شد: شاید با فقر مادی برای مدتی دچار مشکل شویم، اما فقر فرهنگی اساس زندگی را دچار چالش می‌کند.

محرم‌زاده؛ خواستار جذب رسمی دانشجو در دانشگاه فرهنگیان شهرستان اهر از طریق قرارگیری در دفترچه کنکور سال ۱۴۰۰ شد و بیان کرد: تحصیل دانشجویان معلم در دانشگاه فرهنگیان مانع از بروز بسیاری مشکلات برای جوانان می‌شود و می‌توانند با خیال آسوده در خانه تحصیل کنند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که پیگیری‌های لازم جهت تجهیز دانشگاه فرهنگیان شهرستان اهر را از دانشگاه مرکزی فرهنگیان انجام می‌دهیم، خاطرنشان کرد: با تربیت دانشجویان معلم؛ کمبود نیروی معلم در اهر و ارسباران رفع می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا