نقد اخبار روز *م.گونش

 

*ایسنا-آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه تاکنون هیچ مسئول استانی درخواست تزریق واکسن نکرده است، گفت: برای کاهش شیوع ویروس باید مجددا محدودیت های آبان ماه سال ۹۹ اعمال شود.

ارک- درخواست واکسن از استانها ضروری است زیرادولت را در مقابل درخواست و نیاز قرار می دهد. ضمنا اعمال محدودیت اگر همراه نظارت باشد  اجرا می گردد. متاسفانه عده ای گویا سادیسم تخلف دارند.

 

*ایسنا- آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از رتبه بیست و چهارم آذربایجان شرقی از نظر شیوع کرونا در بین استان‌های کشور، خبر داد.عباسعلی درستی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: با وجود این رتبه؛ تعداد فوتی‌ها و مراجعان سرپایی بیماری به بیمارستان‌های استان روز به روز در حال افزایش بوده و این زنگ هشداری برای مردم مبنی بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

ارک- مردم و مسئولین باید با همکاری
و تعامل در این مورد نیز مقام اول در مقابله با کرونا  را به ثبت برسانند.

 

*مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان این‌که نیاز به جذب ۱۰ هزار حامی جدید در ماه رمضان هستیم، گفت: از عموم مردم و خیران خواستاریم تا در ماه مبارک رمضان کودکان یتیم و محسنین بدون حامی را تنها نگذارند. یونس فاتح در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: ۲۱ هزار کودک یتیم و محسنین از ۸۱ هزار خانوار را تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی داریم.وی افزود: برای این تعداد کودک، ۶۰ هزار حامی وجود دارد و برای این‌که سرانه پرداختی به هر کودک متناسب با میزان تورم شود، نیاز به جذب ۱۰ هزار حامی جدید در ماه رمضان هستیم.

ارک- حمایت دولتی و مردمی از انواع نیازمندان ضروریست. ولی بنظر می رسد  بهتر است دولت در مورد فراهم آوردن امکانات استقلال مالی این افراد از راه های گوناگون از جمله  اشتغال وکسب و کار کوشش کند. افزایش تعداد این طیف ازمردم مطلوب نیست.

 

*ایسنا، آذربایجان شرقی- فرماندار هشترود از صدور کیفرخواست برای کسانی که اقدام به درج آگهی برگزاری مراسم ترحیم در فضای مجازی و حقیقی می‌کنند، خبر داد.امین امینیان در جلسه ستاد شهرستانی مبارزه و پیشگیری از کرونا، خاطر نشان کرد: از تعداد ۲۲۶۸ بیمار کرونایی در این شهرستان متاسفانه ۵۹ نفر جان خود را از دست دادند

ارک-  افراد فعال در فضا مجازی باید قدر و قیمت معنوی فضای مجازی را بدانند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا