فرماندار اصفهان: نمایندگان فرماندار در انتخابات باید از صلابت، شم و توان مدیریتی کافی برخوردار باشند

فرماندار اصفهان: نمایندگان فرماندار در انتخابات باید از صلابت، شم و توان مدیریتی کافی برخوردار باشند فرماندار اصفهان اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان رکن رکین امر توسعه در همه عرصه ها از لحاظ کیفی و کمی، نقش مؤثر و بسزایی را ایفا نموده و تکیه گاه مهمی در انتخابات است.

به گزارش ارک خبر، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه هماهنگی و پشتیبانی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان که با حضور رؤسای نواحی ششگانه آموزش و پرورش اصفهان پیرامون تأمین منابع انسانی ماهر، کاربر رایانه، امکانات سخت افزاری، هماهنگی و پشتیبانی انتخابات برگزار گردید، با اشاره به اهمیت دو انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد ماه، خاطرنشان کرد: انشاء ا… با همکاری، هماهنگی و همزبانی بین ارکان اجرایی، دست اندرکاران و رؤسای ادارات، شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در شهرستان باشیم.

فرماندار اصفهان به نقش بی بدیل و تعیین کننده آموزش و پرورش در عرصه های گوناگون اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش به عنوان رکن رکین امر توسعه در همه عرصه ها از لحاظ کیفی و کمی، نقش مؤثر و بسزایی را ایفا نموده و تکیه گاه مهمی در انتخابات است.

سیستانی با بیان اینکه انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سیاسی و اجتماعی قلمداد می شود، عنوان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می تواند در عرصه های داخلی و خارجی بسیار نقش آفرین و تأثیرگذار باشد.

وی افزود: به لحاظ اجتماعی، مردم باید در انتخابات احساس اطمینان و آرامش کنند که انتخابات در سلامت کامل برگزار می شود و از لحاظ سیاسی نیز نباید جهتگیری های سیاسی، ما را دستخوش بحران و اختلافات ناخواسته نماید.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: افرادی به عنوان نمایندگان فرماندار انتخاب شوند که به دور از هرگونه جهتگیری سیاسی و سلیقه ای باشند و از فکر، و بینش، دانش و صلابت و شم و توان مدیریتی کافی و وافی برخوردار باشند.

سیستانی با اشاره به مواد ۲۱ و ۷۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تأکید کرد: همه دستگاه های اجرایی باید همراهی و همکاری لازم را در امر برگزاری مظلوب انتخابات با عوامل و دست اندرکاران این امر در شهرستان داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری انتخاباتی تمام الکترونیک در اصفهان، اظهار داشت: نحوه برگزاری، تأمین امکانات مورد نیاز و نیروهای کاردان و متخصص فناوری اطلاعات از دستگاه های اجرایی مختلف، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و آموزش های لازم در این راستا به کاربران و دست اندرکاران امر انتخابات داده شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا