سامانه بارشی فردا از غرب کشور وارد می شود

فردا با ورود سامانه بارشی از آسمان شمال غرب و غرب کشور، برای ۸ استان رگبار، باران و گاهی بارش گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

به گزارش ارک خبر،بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور امروز در استان‌های اصفهان، یزد، نیمه شمالی فارس، کرمان و برخی نقاط سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی همچنین در مناطقی از شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز به‌ویژه طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، گاهی رگبار باران، رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

طی امروز احتمال وقوع تگرگ و باد و گرد و خاک در نواحی مرکزی کشور و در استان‌های اصفهان، یزد، کرمان و فارس وجود دارد.

فردا با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و استان‌های همدان، مرکزی، قم، اصفهان، یزد، شمال فارس و کرمان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

در این مدت وقوع تگرگ در مناطق مستعد و ورود گرد و خاک از کشورهای همسایه به غرب ایران دور از انتظار نیست، فردا نیز شدت بارش در شمال غرب کشور خواهد بود همچنین بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید به‌تدریج در سواحل دریای خزر آغاز می‌شود.

روز چهارشنبه بارش در سواحل دریای خزر با شمالی شدن جریان‌ها تشدید خواهد شد، در شمال غرب، برخی مناطق غرب و دامنه‌های جنوبی البرز رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد و در مرکز، شرق و شمال شرق کشور نیز بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

روز پنج‌شنبه در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، برخی نواحی مرکزی، شرق و جنوب شرق رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست همچنین طی روز جمعه ناپایداری‌ها در نوار شمالی کشور و بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق ادامه خواهد داشت.

روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی کاهش نسبی دما در حدود ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد در سواحل دریای خزر رخ می‌دهد همچنین طی این مدت دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا