توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی بین نیازمندان تبریز در هر ماه

تبریز- مسئول کانون جهادی رهروان اهل بیت (ع) گفت : ۳۱۳بسته معیشتی در هر ماه بین خانوارهای تحت پوشش در تبریز توزیع می‌شود که علاوه براین اهدای تبلت و پرداخت هزینه‌های‌درمانی نیز صورت می‌گیرد.

به گزارش ارک خبر،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن چوبدار صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: کانون جهادی رهروان اهل بیت (ع) کار خود را در سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است که بیش از ۵ نفر به طور مستقیم و بیش از ۲۰ نفر دیگر نیز به طور غیر مستقیم مشغول فعالیت هستند.

مسئول کانون جهادی رهروان اهل بیت (ع) ادامه داد: تعداد خانواده‌های تحت پوشش در این خیریه، ۳۱۳ خانواده است که علاوه بر این حدود ۱۱۵ خانواده دیگر نیز تحت حمایت این خیریه هستند.

وی در رابطه با اقدامات انجام گرفته در کانون جهادی رهروان اهل بیت (ع) گفت: ۳۱۳ بسته معیشتی در هر ماه بین خانوارهای تحت پوشش و نیازمند توزیع گردیده و گذشته از این، اقدامات عمرانی اعم از ساخت و بازسازی منازل نیز انجام گرفته است.

چوبدار افزود: تهیه و توزیع نیمه جهیزیه و لوازم خانگی مورد نیاز، اهدای ۳۵ تبلت به دانش آموزان تحت پوشش نیز از دیگر اقدامات انجام گرفته است.

وی بیان کرد: مهم‌ترین اولویت دنبال شده در کانون جهادی رهروان اهل بیت (ع)، حمایت همه جانبه از خانوارهای تحت پوشش و بدون درآمد است که تأمین وعده‌های غذایی و کمک به هزینه‌های درمانی آنان با وجود شیوع ویروس کرونا از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

مسئول کانون جهادی رهروان اهل بیت (ع) در پایان گفت: ضدعفونی، تغسیل و تدفین اموات کرونایی از دیگر اقدامات مهمی است که می‌توان از آن نام برد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا