اختصاص ۱۰۰۰ دوز واکسن کرونا برای واکسیناسیون والدین شهدای استان

اهر- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی از اختصاص ۱۰۰۰ دوز واکسن کرونا برای واکسیناسیون والدین شهدای استان خبر داد.

به گزارش ارک خبر،عباس پورحسن در حاشیه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان اهر از اجرای «طرح سپاس» در آذربایجان‌شرقی خبر داد، گفت: ما به عنوان خادمان وظیفه داریم تا با والدین معظم شهدا و جانبازان برویم و از روحیه انقلابی و جهادی این عزیزان انرژی مثبت بگیریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، خدمت‌رسانی به والدین شهدا و ایثارگران را جزو اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد و افزود: تقدیر و قدردانی از ایثارگران و پیگیری امور درمانی جانبازان و ایثارگران از اصلی‌ترین برنامه اداره‌کل بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی در سال ۱۴۰۰ است.

وی از واکسیناسیون والدین شهدا و ایثارگران آذربایجان‌شرقی با اختصاص ۱۰۰۰ دوز واکسن کرونا در مرحله اول خبر داد، یادآور شد: همچنین در سال‌جاری یکسری برنامه‌های فرهنگی نیز برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران تدوین کرده‌ایم.

پورحسن در رابطه با مسقف‌سازی گلزار مطهر شهدای اهر گفت: بنیاد شهید عمدتاً وظیفه مرمت و یک‌سان‌سازی گلزار شهدا را بر عهده دارد و بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی برای مسقف‌سازی گلزار شهدا اعتبارات کافی ندارد از این‌رو برای مسقف‌سازی گلزار شهدا به همت مسئولان شهرستانی با همراهی شهرداری اهر نیازمند است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی؛ تحقق مطالبه‌ی مسقف‌سازی گلزار شهدای اهر را منوط به همراهی مسئولان شهرستانی دانست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در این دیدارها که احمد محرم‌زاده نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت با خانواده‌های معظم شهیدان «کریم خجسته اهری»، «عباس بابایی»، «سردارعلی نظرزاده» و جانباز سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس صادق آجری ملاقات و از مقام و منزلت والای آن‌ها تجلیل کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا