استاندار آذربایجان‌شرقی صعود تیم تراکتور را تبریک گفت

تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی صعود تیم تراکتور به مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفت.

به گزارش ارک خبر، در این پیام که روز شنبه منتشر شد محمدرضا پورمحمدی صعود غرورآفرین تیم تراکتور به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران در این رقابت‌ها، بار دیگر غیرت و همت والای جوانان کشور را برای نیل به قله‌های موفقیت نشان داد.

وی در این پیام خاطرنشان کرده است: پس از قهرمانی تراکتور در جام حذفی باشگاه‌های کشور و صعود به لیگ قهرمانان آسیا، این تیم صعود به مرحله بعدی جام باشگاه‌های آسیا، دل مردم ورزش دوست آذربایجان و هواداران میلیونی تراکتور در سراسر کشور را شاد کردند.

وی اضافه کرده است: اینجانب با تبریک این پیروزی به علاقمندان و هواداران پرشور و شعور تیم فوتبال تراکتور و مردم شریف آذربایجان و تبریز، از تلاش‌های ارزنده مربیان و کادر فنی با درایت، بازیکنان شایسته و غیرتمند، مدیریت تیم و مسؤولان ورزش استان قدردانی کرده، سربلندی روزافزون جوانان عزیزمان را از خدای منان مسئلت داریم.

تیم فوتبال تراکتور که در گروه ب رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه آسیا قرار داشت بدون باخت و با کسب ۱۰ امتیاز از ۲ برد و چهار تساوی به عنوان یکی از تیم‌های برتر دوم گروه‌های پنج گانه به دور یک هشتم پایانی صعود کرد و ۲۳ شهریور ماه سال جاری با النصر عربستان بازی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا