وبینار آموزشی «آشنایی با جرائم سایبری و رسانه‌ای» برگزار می‌شود

تبریز- مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی از برگزاری وبینار آموزشی «آشنایی با جرائم سایبری و رسانه‌ای» ویژه فعالان خبری استان خبر داد.

به گزارش ارک خبر،مرتضی شفیعی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وبینار آموزشی «آشنایی با جرایم سایبری و رسانه‌ای» با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای و حقوقی فعالان خبری استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که شیوع ویروس کرونا و استقبال اهالی رسانه استان از موضوع وبینار؛ عامل اصلی در برگزاری مجازی این کارگاه آموزشی است، خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی فردا یکشنبه دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۱۲ در بستر فضای مجازی به همت خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود.

شفیعی خاطرنشان کرد: عموم علاقه‌مندان به ویژه فعالان فضای مجازی، خبرنگاران، مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی می‌توانند جهت شرکت در این وبینار آموزشی فردا رأس ساعت ۱۲ به لینک https://meet.sahalms.com/live/fqy-vwy-wgt-sg9 مراجعه کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که شرکت در این وبینار برای عموم آزاد و رایگان است، گفت: حسین موسی زاده؛ معاون دادستان عمومی و انقلاب تبریز و سرهنگ محسن محمودی؛ رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در این کارگاه آموزشی به ارائه بحث خواهند پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال فعالان رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی از دوره‌های آموزشی مجازی خانه مطبوعات استان گفت: به زودی فراخوان نام‌نویسی علاقه‌مندان به شرکت در دومین دوره آموزشی مجازی روزنامه‌نگاری مقدماتی منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا