سقوط ۱۱ درصدی واردات نفت چین در ماه آوریل

شرکت تحلیل داده‌های نفتی اویل‌اکس، در گزارش جدید خود اعلام کرد واردات نفت خام چین در ماه آوریل ۱۱ درصد سقوط کرده و به ۱۰.۴۱ میلیون بشکه در روز رسیده است.

به گزارش ارک خبر، به نقل از اویل‌پرایس، شرکت تحلیل داده‌های نفتی اویل‌اکس، در گزارش جدید خود اعلام کرد واردات نفت خام چین در ماه آوریل ۱۱ درصد سقوط کرده و به ۱۰.۴۱ میلیون بشکه در روز رسیده است.

اویل‌اکس اعلام کرد در حالی که واردات نفت چین در ماه آوریل کاهش یافته است داده‌های مربوط به ماه مارس اصلاح شده و نشان می‌دهد که واردات نفت چین در آن ماه با جهشی ۵ درصدی نسبت به مارس ۲۰۲۰ همراه بوده است.

در ماه مارس و قبل از آغاز فصل تعمیر و نگهداری پالایشگاه‌ها، واردات نفت خام چین به ۱۱.۶۹ میلیون بشکه در روز رسید. با اینکه واردات این ماه به طور قابل‌توجهی نسبت به سال گذشته بالاتر بود اما نسبت به ماه فوریه که میانگین واردات در آن به ۱۱.۷۳ میلیون بشکه در روز رسید، پایین‌تر بود.

کارشناسان اویل‌اکس می‌گویند باید در ماه جاری انتظار داشته باشیم واردات نفت خام چین از این هم کمتر شود چراکه پالایشگاه‌های نفت این کشور با پر کردن انبارهای ذخیره خود آماده آغاز تعمیرات و نگهداری هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا