روحیه تعاون باید در جامعه نهادینه شود

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: روحیه تعاون و تشویق مردم به این سمت و سو باید در جامعه گسترش یافته و نهادینه شود.

به گزارش ارک خبر،حجت الاسلام محمدعلی آل‌هاشم روز یکشنبه در مراسم آغاز توزیع تعداد ۱۷ هزار بسته معیشتی در استان، افزود: در آموزه‌های دینی و اسلامی همواره بر روحیه تعاون بین امت اسلامی تاکید شده است و در این شرایط سخت و کرونایی با تاسی به همین موضوع می‌توان در کارهای خیر به موفقیت رسید.

وی گفت: اگر روحیه تعاون در کشور جاری و ساری شود بسیاری از برنامه‌ها نتیجه بخش می‌شود در غیر این صورت نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، روحیه تعاون مردم ایران و آذربایجان شرقی بالا و مثال زدنی است و اگر روحیه تعاون در مردم نبود امروز با این وضعیت کرونایی گرفتار می‌شدیم، چرا که دولت به تنهایی توان کمک رسانی به نیازمندان را نداشت.

آل هاشم ادامه داد: مردم و خیران در بحث آزادسازی زندانیان غیر عمد نیز طی ماه‌های اخیر تلاش‌های زیادی می‌کنند که نشان از روحیه تعاون دارد و از ابتدای شیوع ویروس کرونا کمک‌های فراوانی توسط بسیج از محلات و مساجد تهیه و فراهم شد و به دست نیازمندان رسید و این نیز نمونه‌ای از روحیه تعاون است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا