کمک ۵ میلیارد ریالی خادمیاران و خیرین شهرستان خمینی شهر در ماه رمضان به نیازمندان

به گزارش ارک خبر:مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر از کمک ۵ میلیارد ریالی خادمیاران و خیرین شهرستان خمینی شهر در ماه مبارک رمضان به نیازمندان خبر داد. سید محمد باقر محمدی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون تعداد ۱۰۰۰ بسته ی معشیتی که هر کدام شامل( برنج، روغن، گوشت ،مرغ ،گز، خرما و….) و هر بسته به ارزش ۳۰۰ هزار تومان تهیه شد و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.
ایشان با اشاره به سنت افطاری دادن در ماه مبارک رمضان که ریشه در اعتقادات مردم دارد و جز سنت های رایج در شهرستان خمینی شهر است افزود: در ماه مبارک رمضان ۱۲۰۰۰ پرس افطاری تهیه و بین نیازمندان توزیع شد که تمام مراحل پخت و بسته بندی و توزیع غذا ها با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی انجام شده است. همچنین محمدی با اشاره به تهیه و توزیع بیش از ۳۳ هزار قرص نان در ماه مبارک رمضان گفت: این حرکت های خدا پسندانه با نیت کمک به اقشار بی بضاعت شهرستان خمینی شهر در ماه مهمانی خدا ، پس از انتخاب و معرفی مناطق هدف از سوی مسئولان کانون خدمت رضوی شهرستان و پرداخت هزینه ها توسط خیران به مرحله ی اجرا در آمد.
وی با اشاره به حمایت از هنرمندان نیازمند گفت: تعداد۱۱۰ بسته ی معیشتی که هرکدام شامل ۱۴ اقلام مصرفی می باشد با همت خیرین استان اصفهان و شهرستان خمینی شهر تهیه و بعنوان عیدانه ی عید فطر برای هنرمندان بی بضاعت سراسر کشور ارسال شد

دکمه بازگشت به بالا