غزه به کانون مقاومت و شهادت تبدیل شده است

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امروز غزه به کانون مقاومت و نماد سرخ جهاد و شهادت تبدیل شده است.

به گزارش ارک خبر،حجت السلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در تجمع حمایت از مردم فلسطین که بیش از ظهر امروز سه شنبه مقابل بیت امام جمعه تبریز برگزار شد گفت: در ماه نوامبر دادگاهی در اسرائیل به نفع گروه شهرک نشین اسرائیلی رأی داد که منجر به حکم اخراج ۸۷ فلسطینی در جنوب مسجد الاقصی شد.

وی افزود: مدافعان آزادی در برابر موشک باران و تخریب دفاتر رسانه‌های بین المللی که جنایت‌های صهیونیست‌ها را به شبکه‌های تلویزیونی جهان مخابره می‌کردند کجا هستند.

امام جمعه تبریز بیان کرد: مهم‌ترین دستاورد جنگ اخیر فراتر رفتن رویارویی با صهیونیست‌ها از غزه و درگیر شدن جوانان، مردان و زنان فلسطینی با شهرک نشینان غاصب صهیونیستی است.

وی با اشاره به ورود موشک‌های مقاومت برای اولین بار از شهرک‌های اشغالی همسایه غزه ادامه داد: گروه‌های مقاومت نشان دادند که ارزیابی اطلاعاتی و طرح‌های عملیاتی فوق العاده قوی در اختیار دارند و نشان دادند آمادگی موشک باران را تا ۶ ماه دارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: این توان در یک شب به وجود نیامده است بلکه جبهه مقاومت با رویکرد حفاظت، اطلاعات و کمک همه جانبه نیروی توانمند قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران کارخانه‌های موشک سازی را در تاریکی غزه احداث و خط انبوه تولید آن را راه اندازی کرده است.

وی با اشاره به اینکه می‌توان دستاورد مهم دیگری را از مقاومت در جنگ فعلی رونمایی کرد افزود: کمک الهی به فضل الهی به مجاهدان و روح بلند فرمانده مجاهدان راه آزادی قدس، حاج قاسم سلیمانی در راه افزایش توان تسلیحاتی مقاومت به جهانیان نشان داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در نتیجه سیاست‌های ترامپ و ساده لوحی حکام منطقه سعی بر این داشت تا این باور را به جهانیان القا کند که فقط ایران است که با اسرائیل مشکل دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا