توقیف یک شناور در خلیج فارس/ ۶۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد

بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور در خلیج فارس خبر داد و گفت: از این شناور که در آب‌های کنگان توقیف شد، ۶۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شده است.

به گزارش ارک خبر،سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران مرزبانی موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور باند حرفه‌ای توزیع مواد مخدر که حامل ۶۰۰ کیلوگرم تریاک بود در حوزه آب‌های کنگان، توقیف کنند.

وی افزود: در این عملیات که با عملیات و اقدامات دقیق دریابانی همراه بود از ورود این مواد به ساحل و کشور جلوگیری شد که در این راستا یک شناور که اقدام به حمل این مواد کرده بودند به همراه ۲۰۰ لیتر سوخت توقیف و یک نفر متهم نیز شناسایی شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان داشت: مردم ولایتمدار استان بوشهر که خود مرزبانان واقعی آب‌های خلیج فارس هستند با همکاری و تعامل خوب و سازنده با دریابانان این استان، همواره خواهان امنیت پایدار و برخورد با قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی کشور هستند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان و همچنین مرزنشینان و دیگر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی خاطرنشان کرد: کارکنان فرماندهی مرزبانی استان با تمام توان در مقابله با هرگونه ناامنی و قاچاق، برخورد قاطع خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا