آسفالت ریزی ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان شرقی

تبریز- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی اعلام کرد: ۲۰۰ کیلومتری راه‌های روستایی استان تا پایان شهریور امسال آسفالت می‌شود.

به گزارش ارک خبر،اروجعلی علیزاده در جلسه بررسی مشکلات راه‌های روستایی شهرستان هشترود افزود: همچنین در این مدت ۱۵۰ کیلومتر راه اصلی آسفالت ریزی خواهد شد.

وی از خط کشی و ایمن سازی ۵ هزار کیلومتر از راه‌های استان خبر داد و گفت: ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان هم ساماندهی علائم، تسطیح حریم و آزاد سازی بستر می‌شود.

فرماندار هشترود هم در این نشست احداث ۵ پل تخریب شده بر اثر سیل ۵ سال گذشته را خواستار شد و گفت: ساکنان این روستاها همچنان چشم انتظار ساخت و احداث پل‌های روستاهای خود هستند.

امین امینیان به وضعیت نامناسب آسفالت جاده هشترود مراغه و هشترود قره چمن اشاره کرد و افزود: متأسفانه چاله‌های این جاده‌ها باعث بروز تصادف می‌شود از این رو باید این جاده‌ها آسفالت ریزی مجدد شوند.

وی گفت: از ۷۵۰ کیلومتر راه‌های روستایی هشترود متأسفانه نزدیک به ۳۵۰ کیلومتر تخریب شده‌اند یا در حال تخریب هستند.

فرماندار هشترود خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر حق و حقوق مصوب این شهرستان را به صورت عادلانه توزیع نکرده‌اند و این معضل، باعث شده رتبه هشترود در آسفالت ریزی راه‌های روستایی ۱۸ یعنی سوم از آخر شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا