آمریکا به دنبال جبران شکست میدانی صهیونیست‌ها در جنگ اخیر غزه است

رئیس حماس در خارج از فلسطین در سخنانی تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا به دنبال جبران شکست میدانی صهیونیستها در نبرد شمشیر قدس است.

به گزارش ارک خبر  به نقل از العهد، «خالد مشعل» رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج از فلسطین در سخنانی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی تلاش دارد چیزی را که در میدان به دست نیاورده است، از طریق کانال‌های سیاسی به دست آورد.

بر اساس این گزارش، وی افزود: برخی در تلاش هستند تا مقاومت را از پیروزی در غزه محروم سازند و از این جنگ برای حل و فصل سیاسی و راهکار مُرده دو دولتی بهره‌برداری کنند. صهیونیست‌ها همچنان نیز به دنبال تحریک فلسطینیان در قدس، مسجدالاقصی و شیخ جراح هستند.

رئیس حماس در خارج از فلسطین گفت: صهیونیست‌ها توطئه‌های خود علیه فلسطینیان را متوقف نکرده‌اند. آنچه که واضح به نظر می‌رسد این است که ایالات متحده آمریکا تلاش دارد تا شکست میدانی صهیونیست‌ها را جبران کند.

وی با بیان اینکه گروه‌های مقاومت فلسطین در جریان نبرد شمشیر قدس صهیونیست‌ها را شکست دادند، تصریح کرد: ما بدون اینکه سلاح خود را بر روی زمین بگذاریم در نبرد با صهیونیست‌ها پیروز شدیم و به این مسأله افتخار می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا