جریمه ۲۵ هزار دلاری استقلال، فرهاد مجیدی و وریا غفوری

سرمربی، کاپیتان و باشگاه استقلال به دلیل ارتکاب تخلف در لیگ قهرمانان آسیا روی هم به مبلغ ۲۵ هزار دلار جریمه شدند.

به گزارش ارک خبر،کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز سه شنبه آرای انضباطی خود را در ارتباط با مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا منتشر کرد.

نام باشگاه استقلال هم در میان جریمه‌های انضباطی دیده می‌شود. فرهاد مجیدی و وریا غفوری سرمربی و کاپیتان استقلال به همراه این باشگاه روی هم رفته شامل جریمه ۲۵ هزار دلاری شده‌اند.

۱۰ هزار دلار جریمه برای مجیدی

فرهاد مجیدی به دلیل عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی با الدحیل قطر، مبلغ ۱۰ هزار دلار جریمه شده است. با اعلام AFC، مبلغ ۷,۵۰۰ دلار از این جریمه به مدت دو سال تعلیقی است و مجیدی باید ظرف ۹۰ روز آینده مبلغ ۲,۵۰۰ دلار به کنفدراسیون آسیا پرداخت کند.

۱۰ هزار دلار جریمه برای استقلال

کنفدراسیون آسیا به دلیل عدم حضور مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با الدحیل، باشگاه استقلال را هم مشابه با سرمربی این تیم جریمه کرده است. استقلال شامل جریمه ۱۰ هزار دلاری AFC شده است اما ۷۵۰۰ دلار از این جریمه تعلیقی است و استقلال باید ظرف ۹۰ روز، ۲۵۰۰ دلار به حساب AFC واریز کند.

۵ هزار دلار جریمه برای غفوری

وریا غفوری به دلیل اظهاراتی که در مصاحبه بعد از بازی با الشرطه عراق انجام داد مبلغ ۵ هزار دلار جریمه شد. ۳ هزار و ۷۵۰ دلار از این میزان تعلیقی است و کاپیتان استقلال باید ۱۲۵۰ دلار به AFC پرداخت کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا