وضعیت جنگ با لبنان ۱۰ برابر بدتر از جنگ اخیر خواهد بود

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی با هشدار درباره وضعیتی که برای این رژیم در صورت جنگ با لبنان پیش می آید گفت که در درگیری اخیر اغلب موشک‌های شلیک شده به اسرائیل در غزه تولید شده بودند.

به گزارش ارک خبر،به نقل از تایمز اسرائیل و سایت خبری «مدیالاین»، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جمع خبرنگاران توضیحاتی را درباره جنگ اخیر و حملاتی که از غزه به اسرائیل انجام شد ارائه کرد و گفت: در این جنگ اغلب موشک‌هایی که به اسرائیل شلیک شد در غزه تولید شده بودند.

وی درباره احتمال وقوع جنگ بین رژیم صهیونیستی و لبنان نیز گفت: وضعیت جنگ با لبنان ۱۰ برابر بدتر از جنگ اخیر با غزه خواهد بود.

گانتز در ادامه به انتقادهایی که از سامانه گنبد آهنین مطرح می‌شود اشاره کرد و گفت: جامعه جهانی باید درک کند اگر گنبد آهنین ۱۲۰۰ موشکی که به سمت مراکز مسکونی شلیک شدند، رهگیری نمی‌کرد، اکنون صدها کشته و ویرانی عظیم داشتیم.

وی در راستای سرپوش گذاشتن بر اقدامات تجاوزکارانه و جنایاتی که رژیم صهیونیستی طی ۱۲ روز جنگ در غزه مرتکب شد، افزود: آنچه قبلاً در غزه دیدیم با آنچه در آینده خواهیم دید فرق دارد. بازگشت اسرای ما و آتش بس طولانی مدت بخشی از شرایط بازسازی نوار غزه است که توسط تشکیلات خودگردان فلسطین و کشورهای جهان و منطقه اجرا خواهد شد.

گانتز گفت: ما برای تقویت روابط با تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش خواهیم کرد و امیدوارم مسئولیت بخشی از آنچه در نوار غزه اتفاق می‌افتد را بر عهده بگیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا