حضور حداکثری مردم در انتخابات اولویت است

تبریز- عضو شورای مرکزی راهبردی ستاد محسن رضایی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات اولویت است.

به گزارش ارک خبر،همایش رؤسای ستادهای شهرستانی محسن رضایی در آذربایجان شرقی با حضور اعضای شورای راهبردی ستاد مرکزی شامگاه چهارشنبه در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد.

سردار محسن ایران زاد در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: امام بزرگوار بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید نموده و بر این اعتقاد بودند که میزان رأی مردم است. وی افزود: استقرار و استواری نظام به این انتخابات وابسته است.

ایران زاد افزود: تشویق مردم جهت حضور پرشکوه پای صندوق‌های رأی برای ما یک تکلیف بوده و قرار نیست ما در حاشیه قرار بگیریم، همانطور که در زمان دفاع مقدس در جبهه‌ها در خط مقدم بودیم امروز هم باید در خط مقدم باشیم.

عضو شورای راهبری محسن رضایی اظهار داشت: رعایت و اصول اخلاقی در زمان تبلیغات باید سرلوحه ما باشد، ما نیامدیم اصول و ارزش هائی که خدای متعال برای ما تعیین کرده را زیر پا بگذاریم.

ایران زاد افزود: ستادهای ما باید الگوی اخلاق، الگوی رفتار ارزش‌ها باشند. ما باید برنامه و سیستم داشته باشیم و بتوانیم به اهداف خود که همان معرفی کاندیدای خود است برسیم.

ایران زاد در ادامه گفت: ما ضمن رعایت اخلاق و ادب در کار تبلیغات خود جدی باشیم همانطور مسائل و مسؤلیت هائی که در جبهه به ما می‌دادند جدی بودیم، باید در فعالیت‌های تبلیغاتی خود نیز جدی باشیم.

عضو شورای راهبری در پایان سخن خود با طرح این سوال که ما چرا دکتر رضایی را انتخاب کردیم، اظهار داشت: برادران عزیز، در زمان دفاع مقدس که آقا محسن فرمانده کل سپاه بود، دهها خاطره از مدیریت، پای کار و فرماندهی ایشان در جبهه‌ها داریم که همیشه در کار دفاع از وطن خویش جدی و از جان گذشته بودند و همیشه در جبهه‌ها به ما می‌گفتند که بعد از جنگ دشمنان ما از طریق اقتصاد به ما ضربه خواهند زد و جنگ بعدی ما اقتصادی خواهد بود و به تمامی فرماندهان تاکید می‌کردند که حتماً در ادامه تحصیل اقتصاد بخوانند.

وی افزود: آقا محسن چون جنگ بعدی را پیش بینی کرده بود و به دنبال آن خود اقتصاد خوانده و برای نجات کشور از این بحران‌های اقتصادی، برنامه دارد و تنها کاندیدای مطرح است که با برنامه جامع اقتصادی برای نجات کشور آمده، امیدوارم اعضای ستاد آقا محسن با رعایت کلیه اصول اخلاقی با جدیت برای تبلیغ آقا محسن و ارائه برنامه‌های او به جامعه تلاش کنند.

ساختار ستادهای محسن رضایی بر اساس ادب و اخلاق بنا شده است

در ادامه سردار قهرمان زارع رئیس شورای راهبردی ستادهای محسن رضایی در شمال غرب کشور ضمن گرامیداشت روز ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام راحل و شهدای قیام پانزده خرداد ۱۳۴۲ گفت: ساختار ستادهای محسن رضایی در امر تبلیغات بر اساس ادب و احترام و اخلاق بنا شده است.

زارع افزود: تمامی ستادهای شهرستان‌ها ضمن جدیت در امر تبلیغات، کلیه مردم را جهت حضور پرشکوه در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند و از تخریب و بد اخلاقی در مورد دیگر کاندیداها خودداری کنند و حضور مردم از تمامی قوم‌ها و دیدگاه‌های سیاسی منعی ندارد چون ستادهای آقا محسن به معنی واقعی مردمی است.

رئیس شورای راهبردی افزود: هرکسی که به وطن خود عشق می ورزد و برای نجات کشور از این فلاکت‌های اقتصادی علاقه دارد می‌تواند ضمن حضور در ستاد و آشنا شدن با برنامه‌های اقتصادی رضایی، با اگاهی پای صندوق رأی برود.

وی اظهار داشت: ستادهای ما ستاد اخلاق، ستاد ادب و ستاد احترام هست، باید از تمامی چالش‌ها و تنش‌ها و توطئه‌ها مبرا باشیم، و احتمالاً بعضی افراد فرصت طلب بخواهند ما را به چالش بکشند که باید از اینها دوری کنیم

زارع در ادامه افزود: همان طور آقا محسن در زمان جنگ به جوانان اطمینان کرد و بیشتر فرماندهان جبهه از جمله باکری، همت، باقری و کاظمی و سلیمانی از جوانان بود، ما نیز باید حداقل ۵۰ درصد نیروهای خود در ستادها را به جوانان اختصاص بدهیم، در ضمن چون حدود ۵۰ درصد جمعیت کشور را خانم‌ها تشکیل می‌دهند از حضور خانم‌ها در ستادهای خود بهره ببریم. و به بانوان عزیز خود مسئولیت بدهیم تا احساس مسؤلیت کرده و در جهت خدمت به کشور تلاش کنند.

وی تاکید کرد: چون نسل جوان نسل غالب جامعه است، هم انگیزه دارند و هم ظرفیت دارند، با دادن مسؤلیت به جوانان، انها را برای آینده کشور آماده کنیم تا نقش ایفا کنند.

محسن رضایی دارای برنامه جامع اقتصادی است

حمید منجم رئیس ستاد تبلیغات محسن رضایی در استان در ادامه این همایش گفت: در راستای بیانیه گام دوم با پشتوانه ارزش‌ها و آرمان هائی که برای تحقق آن شهدای زیادی تقدیم کردیم حرکت خواهیم کرد و ایرانی لایق ایرانی درست کنیم.

وی افزود: ما در ایام تبلیغات انتخاباتی قرار داریم و می‌خواهیم برای سرنوشت ۴ و یا ۸ سال آینده کشور خود تصمیم بگیریم، ما می‌خواهیم سرنوشت اقتصاد و امنیت و آینده خود را گره میزنیم به دولتی که خود ما با رای‌های خود انتخاب می‌کنیم. اگر امروز در عرصه اقتصاد و تولید خود دچار مشکل هستیم نتیجه انتخاب مردم است. هر رأی ما در سرنوشت کشور ما تأثیرگذار است و برای ما نیز مهم است

منجم افزود: در انتخابات دو اصل مهم وجود دارد، یکی افزایش حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و دومی انتخاب مطلوب است، اولی رأی به نظام و قانون اساسی و تائید نظام و دومی انتخابی اصلح‌تر و مطلوب و انتخاب فردی دارای برنامه برای نجات کشور از وضعیت بحرانی اقتصادی و تحقق ایرانی آباد و بهتر می‌باشد.

رئیس ستاد استانی محسن رضایی افزود: در بین کاندیداهای ریاست جمهوری، محسن رضایی دارای برنامه جامع اقتصادی و اعتقاد به جوانان می‌باشد، چون کارنامه آقا محسن گره خورده با جوانان است، ما در دفاع مقدس این را دیدیم، آقا محسن در زمان جنگ تحمیلی با اعتقاد به جوانانی مثل سردار سلیمانی، باکری، همت، باقری و کاظمی و … سرنوشت جنگ را عوض کرد و با همین جوانان نگذاشت یک متر ازخاک کشور عزیزمان به دست دشمن بیافتد.

وی اظهار داشت: تنها کاندیدای که اقتصاد را می فهمد و علم آن را دارد و برای کشور برنامه دارد محسن رضایی است.

منجم اظهار داشت: ضمن احترام به تمامی کاندیداهای، اعتقاد داریم که همه آنها برنامه‌های خود را ارائه کنند تا ملت فهیم ایران با بررسی آنها ضمن حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی در انتخاب رئیس جمهور منتخب خود شرکت کنند.

حمید منجم افزود: مردم از رنگ‌ها و جناح‌های سیاسی و بی برنامه‌ها آسیب دیده‌اند، مردم دنبال فردی هستند که برای نجات کشور از این بحران‌های اقتصادی، علم اقتصاد و برنامه داشته باشد.

در ابتدای این همایش که رؤسای ستادهای تبلیغاتی ۲۴ شهرستان استان حضور داشتند سردار احمد جهان سری مسئول امور شهرستان‌های ستاد مردمی محسن رضایی در استان ضمن معرفی مسؤلین ستادهای شهرستان‌ها گفت: تلاش ما برای کسب رأی بدون تخریب رقبا خواهد بود و سعی می‌کنیم فقط برنامه‌های کاندیدای خود را به مردم معرفی کنیم.

وی افزود: با استفاده از پتانسیل جوانان و بانوان در شهرستان‌ها مردم را تشویق به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا