آیا ماشین سازی امشب سقوط می کند؟ امید اکبرپور به استقلال و مجیدی

هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر در حالی امشب آغاز می‌شود که ممکن است تکلیف تیم ماشین سازی مشخص شود.

به گزارش ارک خبر، از هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر امشب ۵ دیدار برگزار می‌شود که در یکی از این ۵ دیدار، ماشین سازی در اهواز به مصاف فولاد می‌رود.

ماشین سازان که هفته گذشته بهترین نتیجه این فصل خود را با پیروزی ۳ بر صفر برابر مس رفسنجان به دست آوردند، امشب میهمان فولاد هستند. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که هدایت هر دو تیم بر عهده دو استقلالی سابق است و انگیزه‌های دو تیم برای پیروزی در این بازی تفاوت دارد. در یک سو نکونام می‌خواهد حتی‌الامکان جایگاه تیمش در جدول را ارتقا بخشند و در یک سوی دیگر اکبرپور آخرین تلاش‌های خود را برای بقا در لیگ برتر انجام می‌دهد.

ماشین سازی در حال حاضر ۱۴ امتیازی است و اگر هر ۴ دیدار پیش روی خود را با پیروزی پشت سر گذارد، ۲۶ امتیازی می‌شود و با امتیاز کنونی نساجی در رده سیزدهم برابری می‌کند.

تنها اتفاقی که می‌تواند امشب سقوط ماشین سازی به لیگ یک را قطعی نکند، پیروزی خودشان در اهواز برابر فولاد و پیروزی استقلال مقابل سایپا در تهران است.

ماشین سازی تیم شانزدهم جدول است که با ۲ پیروزی کمترین پیروزی و با ۱۶ شکست بیشترین شکست را در بین ۱۶ تیم دارد. همچنین آنها با ۳۹ گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی مسابقات را هم در اختیار دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا