افتتاح دومین بخش ICU بیمارستان شهدای پارس‌آباد تا ۱۰ روز آینده

پارس آباد - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از افتتاح و بهره برداری بخش دوم آی سی یو بیمارستان شهدای شهرستان پارس آباد تا ۱۰ روز آینده خبر داد.

به گزارش ارک خبر، شهرام حبیب زاده ظهر پنجشنبه در بازدید از بیمارستان شهدای شهرستان پارس آباد اظهار کرد: به همراه فرماندار شهرستان پارس آباد بازدیدی از بیمارستان شهدای این شهرستان و خصوصاً ICU در حال اتمام دوم بیمارستان شهدای پارس آباد داشتیم.

وی گفت: دومین آی‌سی‌یو در حال اتمام بیمارستان شهدای پارس آباد که سعی بر این است تا ۱۰ روز آینده با توجه به اینکه تجهیزات این ICU آماده است باعث بهره برداری و خدمات رسانی به مردم این منطقه باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: شهرستان پارس آباد با توجه به اینکه شهرهای مجاور را هم در خصوص بیماری کرونایی خدمت رسانی می‌کند و تحت فشار درمانی بیشتری قرار دارند که امید است با کمک بیشتر به این شهرستان شرمنده مردم این منطقه نباشیم.

حبیب زاده در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا، افزود: شهرستانهای اردبیل و پارس آباد و اصلاندوز و گرمی و مشگین شهر و سرعین و خلخال در وضعیت قرمز و شهرستان‌های بیله سوار و نمین و نیر و کوثر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی تصریح کرد: دومین ICU در حال اتمام بیمارستان شهدای پارس آباد با تعداد شش تخت و با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

ابراهیم امامی فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در این بازدید عنوان کرد: با توجه به اینکه هم میزان مراجعات حضوری و هم میزان افراد مثبت در سطح شهرستان به شدت افزایش یافته است از عموم همشهریان عزیز انتظار است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را بیشتر رعایت کنند.

وی بیان کرد: همچنین از کسانی که واجد شرایط تزریق واکسن کرونا هستند اهتمام جدی داشته باشند تا بتوانیم از پیک پنجم این ویروس که بسیار خطرناک‌تر و شرایط انتقال آن هم سریع‌تر است عبور کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا