پیشنهاد به خادم درمورد تجدید نظر در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی

خبرگزاری ارک – رحیم علی آبادی روز چهارشنبه در میزگرد ایرنا با هدف بررسی عملکرد تیم های ملی کشتی ایران در مسابقات جهانی 2015 لاس وگاس، افزود: منتظر برگزاری جلسه شورا هستم تا پیشنهاد تجدید نظر در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان را به رسول خادم رییس فدراسیون ارایه کنم.
علی آبادی خاطر نشان کرد: اینکه سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مصاحبه های خود برخی موارد را در توجیه نتایج تیم ملی در رقابت های قهرمانی جهان مطرح کرده، قابل قبول نیست.
وی اظهار داشت: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان را با نظر خودشان انتخاب کردند نه با نظر شورای فنی؛ حسن بابک مدیر تیم های ملی باید در این زمینه پاسخگو باشد تا در بازیهای المپیک به مشکل برنخوریم.
علی آبادی ادامه داد: تیم ملی کشتی فرنگی این ظرفیت را دارد که در مسابقات المپیک در یک یا دو وزن صاحب مدال طلا شود.
میزگرد بررسی عملکرد تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در پیکارهای قهرمانی سال 2015 لاس وگاس آمریکا با حضور ابراهیم جوادی و رحیم علی آبادی از اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران، یدالله اعتصامی و عزیزالله اطاعتی از کارشناسان کشتی کشور برگزار شد.
دلایل عدم موفقیت کامل تیم ها در رقابت های جهانی، عملکرد کادرهای فنی و کشتی گیران، ضرورت آسیب شناسی در ابعاد مختلف در تیم های ملی از جمله ضرورت تغییر و تقویت کادر فنی تیم های ملی، ارایه راهکار و برنامه ریزی برای موفقیت بیشتر در بازیهای المپیک 2016 ریو از جمله مباحث مهمی بود که در این میزگرد مورد بررسی قرار گرفت.
تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابت های قهرمانی جهان که در روزهای 15 تا 22 شهریور در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار شد، به ترتیب دوم و چهارم شدند.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا