افتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی در تبریز

صبح امروز در پنجمین مرحله از طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اولین مرکز واکسیناسیون خودرویی سپاه عاشورا در تبریز افتتاح شد.

به گزارش ارک خبر،سردار عباس قلیزاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا در مراسم  افتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نیروی قدرتمند و مقتدر و مدافع سلامت مردم، در هر جایی که نیاز شده است در جهت امنیت و آرامش مردم قدم برداشته است و اینک نیز قدرتمندانه و هوشمندانه در کنار سایر دستگاه‌ها و نیرو‌های مسلح وارد صحنه شده است و امروز نیز شاهد ابتکاری از سپاه عاشورا هستیم تا بتوانیم در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا قدم برداریم.

او افزود:امیدواریم همه اقدامات ما در این زمینه مخصوصاً در زمینه واکسیناسیون عمومی موثر واقع شود تا بتوانیم شاهد ریشه‌کنی این ویروس  باشیم.

صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: از عزیزانی که در سپاه عاشورا احساس مسئولیت کردند سپاسگزاریم و این اقدام انقلابی یعنی پایبندی به عهد و پیمانی که با مقام معظم رهبری بسته‌ایم که نشان از احساس مسئولیت حاکمیت در مقابل مردم بوده و یک ضرورت است.

او تصریح کرد:بزرگترین مزیت استان ما هماهنگی دستگاه‌های مختلف است و انصافاً در دوران مبارزه با کرونا همه به میدان آمدند و هرکس با هرچه در توان داشت در این زمینه وارد عرصه شد و تلاش ما این است که نگذاریم حتی یک خانواده داغدار شود.

او با بیان اینکه بر اساس آمار تا به امروز ۳۴ و نیم درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان را واکسینه کردیم و جزو دانشگاه‌های علوم پزشکی برتر کشور هستیم، افزود: به لطف خدا بالاترین میزان واکسیناسیون روستایی در استان ما اتفاق افتاده است و امید داریم تا پایان شهریور در صورت تامین واکسن ۶۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان را واکسینه کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا