اخبار از نگاه دیگر * نوشته محمد اشراقی

*مدیرمسئول – محمّد اشراقی

۱– سردار احمد وحیدی طی حکمی، با استناد به آرای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، عباس رنجبر را به عنوان شهردار تبریز منصوب کرد.
رنجبر روز دوشنبه هشتم شهریور ۱۴۰۰ با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به عنوان پنجاه و هفتمین شهردار تبریز انتخاب شده بود.

* نگاه دیگر: مدیریت شهرداری برای اداره شهر مهم است. اگر شهردار واجد شرایط و توانا باشد می تواند مفید واقع شود. شهرداران جدید برای آگاهی از علل توفیق و شکست شهرداران پیشین در مدیریت شهری بهتراست، بموقع مروری در  کارهای شهرداران پیشین داشته باشند. جالب است  اخیرا اغلب شهرداران با دبدبه آمده اند و با کبکبه رفته اند ولی تاثیراتشان در پیشرفت امور شهر تبریز بین صفر تا صد بوده است.

۲- ایسنا-آذربایجان شرقی رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، از آموزش ۴ هزار و ۱۶۵ نفر از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح مستقر در استان در قالب طرح سرباز مهارت خبر داد.

*نگاه دیگر: باور این است که نباید قاطبه دختران کشور  بدلیل معاف بودن از وظیفه سربازی از آموزش فن و حرفه هم محروم شوند. بنابرابن جا دارد برای رفع این مشکل اقدام گردد.

۳- ایسنا-آذربایجان شرقی دادستان عمومی وانقلاب اهر گفت: اتهام کودک آزاری معلم اهری در شعبه ویژه در حال رسیدگی است.

* نگاه دیگر: ظاهرا کودک آزاری جزو آسیب های اجتماعی است که  باید در جهت پیشگیری این معضل هم اقداماتی انجام گیرد.

۴- ایسنا-آذربایجان شرقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: بانوان ایران اسلامی در بسیاری از عرصه‌ها مخصوصا عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی سرلوحه زنان اندیشمند و صاحب معرفت دنیا هستند.

*نگاه دیگر: جا دارد برای این آمار شواهد و مدارکی ارائه شود، تا مورد توجه جوانان قرارگیرد.

۵- ایسنا- آذربایجان شرقی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی بر برخورد سریع و فوری با واحدهای صنفی غیر مجاز و فاقد پروانه تأکید کرد.
* نگاه دیگر: امید است متولیان کنترل قیمت ها و کم فروشی و بد فروشی هم فعالتر شوند.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا