مرز شلمچه بازگشایی شد

شلمچه- رئیس اداره ترانزیت و حمل‌ونقل گذرگاه مرزی شلمچه گفت: پس از دو روز تعطیلی، مرز تجاری و مسافری شلمچه بازگشایی شده است.

به گزارش ارک حبر، سید هادی ادریس‌پور پیش از ظهر امروز دوشنبه درباره جزئیات خبر اظهار کرد: این گذرگاه مرزی پس از دو روز تعطیلی از سوی عراق از امروز دوشنبه برای مبادلات تجاری و مسافری بازگشایی شد.

رئیس اداره ترانزیت و حمل‌ونقل گذرگاه مرزی شلمچه افزود: در پی برگزاری انتخابات در کشور عراق، مرز تجاری و مسافری شلمچه از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شنبه به روی مسافران و کامیون‌های تجاری بسته شد.

وی با بیان اینکه مبادلات تجاری در این گذرگاه مرزی از ساعت ۶ صبح امروز از سر گرفته شده تأکید کرد: گیت‌های پایانه مسافری این گذرگاه مرزی باز بوده و کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی نیز در بارانداز شلمچه در حال نقل و انتقال کالا هستند.

ادریس‌پور، عمده کالاهای صادراتی به کشور عراق از مرز شلمچه را مصالح ساختمانی، کلینکر، صیفی‌جات، مواد غذایی، مواد شیمیایی، معدنی و فولاد اعلام کرد و گفت: از تجار و صاحبان کالا درخواست می‌شود که از ارسال هرگونه کالا به‌خصوص کالاهای فاسد شدنی همچون میوه و تره‌بار به مرز شلمچه خودداری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا