تراکتور – صنعت نفت؛ جدال برای کسب اولین پیروزی در فصل جدید

هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس روز دوشنبه با بازی دو تیم تراکتور تبریز و صنعت نفت آبادان پیگیری خواهد شد.

به گزارش ارک خبر،شاگردان فیروز کریمی در شرایطی در مقابل شاگردان علیرضا منصوریان قرار خواهند گرفت که بازی نخست خود را در فصل جدید لیگ برتر با شکست سنگین ۴ بر ۱ مقابل گل‌گهر سیرجان پشت سر گذاشته اند اما بعد از پرداخت بدهی های خارجی و بازشدن پنجره‌ی نقل‌وانتقالات و ثبت قرارداد بازیکنان تازه جذب شده، می‌توانند با دست پری نسبت به بازی اول به مصاف حریف آبادانی خود بروند.

شاهین ثاقبی، سجاد حیدری، عبدالله حسینی، علی عبدالله زاده، عبدالله ناصری و ناصر سالاری شش خرید جدید سرخپوشان تبریزی محسوب می‌شوند که هیچ مشکلی برای بازی در ترکیب تراکتور مقابل صنعت نفت نخواهند داشت.

طلایی پوشان آبادان نیز بعد از شکست ۱ بر صفر مقابل ذوب آهن، برای کسب ۳ امتیاز پای به این میدان خواهند گذاشت.

فیروز کریمی بعد از شکست سنگین تیمش مقابل گل‌گهر، در برنامه‌ی شب‌های فوتبالی وعده داد که تراکتور واقعی را در بازی هفته دوم خواهید دید که باید منتظر باشیم و ببینیم این وعده‌ی کریمی محقق خواهد شد یا اینکه منصوریان اولین سه امتیاز فصل جدید را برای آبادانی ها کسب خواهد کرد.

این دو تیم تاکنون ۱۶ بار در قالب بازی‌های لیگ برتر در مقابل هم قرار گرفته اند که کفه ترازو در کسب پیروزی به سمت تراکتور سنگینی می‌کند بطوریکه ۷ برد سهم تراکتوری ها، ۳ برد سهم آبادانی ها و ۶ بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

به گزارش ایسنا، تیم‌های تراکتور و صنعت نفت از ساعت ۱۸ امروز و با قضاوت روح اله شریفی و کمک محمد راهی، حمید رضا افشون و سعاد وفاپیشه  به مصاف هم خواهند رفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا