علیزاده: مجلس برای رتبه‌بندی معلمان مشکلی ندارد

یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس مشکلی برای رتبه بندی معلمان ندارد.

به گزارش ارک خبر به نقل از ایسنا،علی علیزاده در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به دولت، گفت: اخیرا لیست کذایی از نمایندگان در فضای مجازی پخش شده است و مخالفان رتبه بندی معلمان را معرفی می‌کند. باید اذعان کنم که مجلس مشکلی برای رتبه بندی ندارد و دولت است که می‌نالد و گریه می‌کند که اعتبار لازم را ندارد.

نماینده مردم مراغه در مجلس از ناهماهنگی در پرداخت‌ها انتقاد کرد و گفت: پرداخت‌ها از سه میلیون تومان تا بالای ۴۵ تومان متفاوت است. این وضعیت شامل همه سازمان‌ها و نهادها می‌شود. پرداخت‌ها کاملا ناعادلانه است. طبق اصل ۷۵ این مجلس نیست که باید آن را سامان دهد. دولت باید لایحه‌ای برای نظام پرداخت هماهنگ ارائه کند.

علیزاده در تذکر دیگری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: ۴۵ هزار خانوار از محل باغداری در مراغه امرار معاش می‌کنند و آقای رئیسی شخصا قول دادند که کاری می‌کنند که کشاورز با آرامش به تولید بپردازد، اما چندین تن سیب زیر درختی روی دست کشاورزان مانده و تعاون روستایی حتی یک درصد آن را هم نخریده است. هزینه‌های تولید سیب چند برابر شده است. باید برای صادرات و واردات به موقع آن فکر کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا