تکرار دورباطل تراکتور برای مهم‌ترین انتخاب/پای یک دلال درمیان است

باشگاه تراکتور تبریز پس از استعفای فیروز کریمی راهی را برای انتخاب جانشین وی در نظر گرفته که در ابتدای فصل باعث از چاله به چاه افتادن این تیم شد.

به گزارش ارک خبر، فیروز کریمی پس از کسب یک پیروزی و سه شکست تصمیم به استعفا از سرمربیگری تراکتور تبریز گرفت تا باشگاه پر طرفدار لیگ برتری بار دیگر با بحران روبرو شود.

تراکتور که در نخستین روز نقل و انتقالات تابستانی فراز کمالوند را به عنوان سرمربی خود معرفی کرد با حاشیه‌های فراوان نقل و انتقالاتی روبرو شد تا جایی که تعدادی از هواداران این تیم خواستار تغییر مالک تراکتور شدند. محمدرضا زنوزی نیز مالکیت باشگاه را به هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی واگذار کرد اما این مجموعه از پذیرش آن سر باز زد تا زنوزی بار دیگر برای آینده این باشگاه قدیمی و ریشه دار تصمیم بگیرد.

حاشیه‌های گوناگون تابستانی در باشگاه تراکتور باعث شد تا کمالوند قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر قید همکاری با تراکتور را بزند و فیروز کریمی جانشین او در رأس کادر فنی شود.

تکرار دورباطل تراکتور برای مهم‌ترین انتخاب/پای یک دلال درمیان است

مربی با تجربه فوتبال باشگاهی ایران که در مصاحبه‌های خود خواستار حمایت هواداران و فرصت کافی برای نتیجه گرفتن با تراکتور داده بود هم تنها چهار هفته دوام آورد تا پس از کسب نتایج ضعیف با این تیم تصمیم به استعفا بگیرد.

کریمی با وجود اصرار مدیران باشگاه هم حاضر نشد در تراکتور بماند تا بحران در این باشگاه همچنان ادامه داشته باشد.

زنوزی که قول داده بود بدهی‌های خارجی تراکتور را برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرداخت می‌کند به وعده خود عمل کرد اما انتخاب سرمربی را به جمشید نظمی مدیرعامل این باشگاه سپرد تا او تصمیم‌گیری کند.

مدیرعامل تراکتور نیز فارغ از هرگونه تلاشی همچنان در انتخاب سرمربی تراکتور تعلل می‌کند.

در حالی که صحبت درباره حضور مهدی رحمتی در تراکتور تبریز به عنوان سرمربی جدید این تیم مطرح شده است اسامی مربیانی همچون تونی اولیویرای پرتغالی که محبوبیت ویژه‌ای نزد تراکتوری‌ها دارد مطرح شده است.

بازی با اسامی مربیان و بازیکنان همان سیاست اشتباهی است که این تیم از زمان حضور محمدرضا زنوزی تدوین کرده و تراکتور را با وجود هزینه‌های هنگفت با مشکلات پر شماری روبرو کرده است.

دور باطل انتخاب سرمربی برای تراکتور در حالی جریان دارد که فعالیت‌های یکی از دلال‌های فوتبالی برای انتخاب سرمربی تراکتور بیش از پیش شده است و اصرارهای او تأثیر در عدم معرفی سرمربی تراکتور داشته است.

باید دید نظمی و زنوزی چه واکنشی نسبت به مجموعه اتفاقات اخیر خواهند گرفت تا موج تازه انتقاد هواداران تراکتور را به همراه نداشته باشد و این تیم را در ادامه مسیر رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر با مشکل روبرو نکند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا